Արմինֆո. Թվային փոխակերպման ռազմավարության զարգացման շրջանակներում Ամերիաբանկը շարունակում է ստեղծել հուսալի ֆինանսական և տեխնոլոգիական միջավայր:
Այս անգամ բանկը համալրել է իր «Ամերիա բիզնես» հարթակը նոր ծառայությունով, որը թույլ է տալիս առցանց ռեժիմով առանց բանկի մասնաճյուղ այցելելու գրանցել ԱՁ (անհատ ձեռնարկատեր): Հետագայում Բանկը նախատեսում է ընդլայնել համակարգի հնարավորությունները՝ թույլ տալով գրանցել նաև ՍՊԸ (սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերություն)։ Այդ մասին հայտարարվել է «Ամերիա բիզնես» թվային հարթակ. նոր հնարավորություններ և հեռանկարներ թեմայով մամուլի ասուլիսի ժամանակ։
Ամերիաբանկի Նախագծերի մենեջեր Արփինե Հարությունյանը ներկայացրել է «Ամերիա բիզնես» հարթակի առանձնահատկությունները և բիզնեսի գրանցման սկզբունքը՝ նկատելով, որ նոր պլատֆորմն աշխատում է մեկ պատուհանի սկզբունքով, և բացի բիզնեսի անվճար գրանցումից, հաճախորդին հնարավորություն է տալիս բացել հաշիվ Ամերիաբանկում, ստանալ քարտ և Օնլայն/Մոբայլ Բանկինգ, ինչպես նաև օգտվել այլ ծառայություններից և բազմաթիվ արտոնություններից: Գրանցման համար հաճախորդին անհրաժեշտ է անձնագիր կամ ID քարտ, սոցիալական քարտ, սկանավորող կամ տպագրական սարք, համակարգիչ կամ սմարթֆոն, որը թույլ է տալիս տեսազանգ կատարել հաճախորդի նույնականացման համար: Գրանցման ժամանակը տևում է մոտ 20 րոպե:
«Ամերիա բիզնես» հարթակը գործում է մեկ պատուհանի սկզբունքով, ինչը հեշտացնում է բիզնեսի գրանցման գործընթացը։ Գործարկելով այս հարթակը՝ Ամերիաբանկը հիմքեր է ստեղծում Doing Business վարկանիշում Հայաստանի դիրքերի բարելավման համար», - նշել է Հարությունյանը ։
Մամլո ասուլիսի ժամանակ Ամերիաբանկի Մանրածախ բանկինգի տնօրեն Արման Բարսեղյանն իր հերթին ընդգծել է, որ տարին շատ ակտիվ էր բիզնեսի տեսանկյունից: Մասնավորապես, նա նշել է, որ այս պահին մանրածախ պորտֆելի հաճախորդների բազան գերազանցել է 370 հազարը: Տարեսկզբից ավանդներն աճել են 10% - ով, վարկային պորտֆելն աճել է 20% - ով։ Նա տպավորիչ է համարել քարտային գործառնությունների դինամիկան, որոնց աճը կազմել է մոտ 70 տոկոս։ Արագ աճում են նաեւ ինտերնետ-բանկինգի գործարքները, որոնց թիվը 2019-ին 1.2 մլն-ից, կանխատեսումների համաձայն, կավելանա մինչեւ 10 մլն ընթացիկ տարում:
Նշելով, որ այսօր Ամերիաբանկի ծառայությունների 96% - ը տրամադրում է թվային ալիքներով, և միայն 4%՝ մասնաճյուղային ցանցում, Բարսեղյանը հավելում է, որ ս.թ. 8 ամիսների ընթացքում Սմարթ ծառայության շրջանակներում հեռակա կարգով բացվել է 7 հազար հաշիվ, մինչդեռ 2021 թվականի ընթացքում դրանց թիվը կազմել է 5 հազար: Բացի այդ, սպառողական վարկերի 90% - ը տրամադրվել է առցանց ռեժիմով, իսկ հիփոթեքային պորտֆելում առցանց վարկերի մասնաբաժինը կազմել է 30%:
Ամերիաբանկի Մանրածախ բանկինգի տնօրենն ուշադրություն է դարձրել նաև էլեկտրոնային առևտրի արագ աճին, ինչը խրախուսվում է նաև պետական քաղաքականությամբ: Մասնավորապես, նա նշել է, որ տարեկան կտրվածքով քանակական և արժեքային առումով էլեկտրոնային առևտրի ծավալներն աճել են 70%-ով։ «Այսպիսով էլեկտրոնային առևտուրը հասել է պատմական առավելագույնին», - նկատել է Բարսեղյանը։
Պատասխանելով ԱրմԻնֆոյի հարցին՝ Ամերիաբանկի Ինովացիաների և թվայնացման գծով տնօրեն Արտյոմ Շամցյանը հայտարարել է, որ բանկի առջև խնդիր է դրված համալրել ծրագրավորողների թիմը, որպեսզի ավելի շատ ծառայություններ ստեղծվեն Ամերիաբանկի էկոհամակարգի շրջանակներում: Նա նշել է, որ ծառայությունը ոչ միայն ընկերության բացումն է, հաշիվ բացելը, քարտ ստանալը, քանի որ ընկերության կյանքի ցիկլը պահանջում է հսկայական քանակությամբ ծառայություններ:
«Հիմա հարցն այն է, թե որքան արագ կարող ենք զարգացնել այս բոլոր ծառայությունները ։ Էկոհամակարգը կաշխատի, եթե կա ծառայությունների ողջ ցիկլը: Սա շատ կարևոր է, քանի որ մեր ներկայացումը չի սահմանափակվում նրանով, որ մենք լինելու ենք բիզնես վարելու համակարգերից մեկը: Մենք ցանկանում ենք լինել այն միակ հարթակը, որտեղ գրանցումից սկսած ՝ մենք կկարողանանք մեկ հարթակի շրջանակներում բիզնեսին տրամադրել բոլոր անհրաժեշտ ֆինանսական եւ ոչ ֆինանսական ծառայությունները», - եզրափակել է նա։
Նշենք, որ «Ամերիաբանկ» ՓԲԸ-ն Հայաստանի խոշորագույն ֆինանսատեխնոլոգիական կառույցն է և Հայաստանի տնտեսական ոլորտի ամենանշանակալի դերակատարներից մեկը: Ամերիաբանկն առաջարկում է էկոհամակարգերի և թվային լուծումների փաթեթ: Սա թույլ է տալիս հաճախորդներին ոչ միայն հարմարավետ և արագ ֆինանսավորում ստանալ բոլոր հիմնական ուղղություններով (ՓՄՁ վարկավորում, ավտովարկավորում, հիփոթեքային վարկեր, Սպառողական վարկեր), այլև անցնել ամբողջ ճանապարհը ՝ հաշվի բացումից մինչև քարտի թողարկում և Ամերիա առցանց էկոհամակարգում ֆինանսավորման դիմում: Ամերիաբանկն առաջնորդվում է հաճախորդակենտրոն և պատասխանատու բիզնես վարելու քաղաքականությամբ ՝ ապահովելով ժամանակակից և անվտանգ թվային միջավայրում սպասարկման բարձր որակ: