Արմինֆո.2022 թվականին Հայաստանն արտահանել է 4.7 մլն լիտր, ինչը 52.2% - ով ավելի է մեկ տարվա վաղեմության ծավալից (նախորդ տարվա 17.7% աճի դիմաց)՝ մաքսային արժեքի 62.4% աճի դեպքում ՝ մինչև 18.8 մլն դոլար ։ Այդ մասին են վկայում ՀՀ մաքսային ծառայության տվյալները։
Հայկական գինու իրացման հիմնական շուկան, ավանդաբար, ռուսականն է, որի մասնաբաժինը 2021թ. - ի 58,4% - ից 2022թ. - ին հասել է 78,8% - ի ։ Դրան մեծ տարբերությամբ հաջորդում է ԱՄՆ-ն ՝ 6,1% մասնաբաժնով (2021թ. - ի 9,3% - ի դիմաց), Բելառուսը ՝ 1,4%, Իսրայելը ՝ 1,2%, Ֆրանսիան ՝ 1% - ից ավելի, Ուկրաինան ՝ 1% մասնաբաժնով, Շվեյցարիա-0,8%: Մի փոքր ավելի քիչ ծավալներ են մատակարարվել լեհական, գերմանական, չինական, լիտվական, բրիտանական, մոլդովական, հնդկական, հոլանդական, բելգիական, ղազախական, կանադական, չեխական, վրացական, թուրքմենական, իրաքյան, լատվիական շվեդական, Ճապոնական, Ավստրալական, էմիրաթական, էստոնական և բուլղարական շուկաներ: Բոլորովին չնչին ծավալներ (1 հազար լիտրից պակաս) բաժին են ընկել Թայվանին, Նորվեգիային, Իսլանդիային, Ղրղզստանին, Հոնկոնգին, Հունաստանին, Իսպանիային, Սինգապուրին, Դանիային, Իռլանդիային, Սլովենիային և Բենինին։
Հայաստանը 2022 թվականին էակապես ավելացրել է նաև գինու ներմուծումը ՝ 61,6% - ով%
(2021թ. 12,8% անկման դիմաց), որի ծավալները գերազանցել են 1 միլիոն լիտրը: Ներմուծվող գինու մաքսային արժեքը նույնպես զգալիորեն աճել է՝ 77,6% - ով ՝ մինչեւ 4,5 մլն դոլար։ Հայկական շուկա, հիմնականում, գինի է մատակարարվել Իսպանիայից (44,6%), Իտալիայից (21,7%), Ֆրանսիայից (13,2%), Չիլիից (7,5%), ՌԴ-ից (5,2%) և Վրաստանից (2,1%): Հայաստան գինի է ներկրվել նաև Գերմանիայից, Ավստրալիայից, Բելառուսից, Պորտուգալիայից, Նոր Զելանդիայից, Մոլդովայից և Արգենտինայից: 1 հազար լիտրից պակաս ներկրվել է Լեհաստանից, Ավստրիայից, ԱՄՆ-ից, Ուրուգվայից, Շվեդիայից, Հունգարիայից։
Նշենք, որ ՀՀ վիճակագրական կոմիտեի տվյալներով՝ 2022 թվականին Հայաստանում արտադրվել է 12.6 մլն լիտր գինի, ինչը մեկ տարվա վաղեմության ծավալից 3.4%-ով պակաս է։