Արմինֆո. Արդյո՞ք հնարավոր է կարճ ժամանակահատվածում Հայաստանում ներդնել մի ծրագիր, որը հնարավորություն կտա ֆիզիկական անձին հարկային հայտարարագիր ներկայացնելիս մուտք գործել համակարգ առանց հեռախոսի հատուկ սիմ-քարտի և նույնականացման քարտի, ինչպես դա արվում է բանկային ծառայություններից օգտվելու դեպքում: Հունվարի 22-ին խորհրդարանում նման հարցով հանդես է եկել ԱԺ "Քաղաքացիական պայմանագիր" խմբակցության պատգամավոր Արսեն Թորոսյանը, դիմելով ֆինանսների փոխնախարար Արման Պողոսյանին, որը ֆինանսների նախարարությունում համակարգում է հարկային քաղաքականության մշակումը:
Թորոսյանի խոսքով ՝ ինքն անձամբ է բախվել խնդրին. փոխել է հեռախոսը, որում չի եղել համապատասխան քարտ, ունի Mac համակարգիչ, որի վրա չի աշխատում հաշվիչ սարքը:
<Ընդհանուր առմամբ, երկրում մեկնարկել է անձի նույնականացման համընդհանուր համակարգի ներդրման գործընթացը: Գործընթացի արդյունքում մենք կունենանք նույնականացման միասնական համակարգ, որը կկիրառվի բոլոր պետական կառույցների կողմից", - հայտարարել է Արման Պողոսյանը։
Միաժամանակ, փոխնախարարը խոստովանել է, որ այս փուլում դեռեւս տեխնիկական բնույթի խնդիրներ կան ։ Սակայն դեռևս չկան պատրաստի լուծումներ, սակայն հարցը գտնվում է Պետեկամուտների կոմիտեի ուշադրության կենտրոնում:
Հիշեցնենք, որ քաղաքացիները եկամուտների մասին հայտարարագիր են ներկայացնում տարին մեկ անգամ՝ ֆիզիկական անձանց համար էլեկտրոնային ծառայությունների միասնական համակարգի միջոցով: Համակարգն աշխատում է ինչպես վեբ տարբերակում https://self - portal.taxservice.am/, և բջջային հավելվածի միջոցով: Հավելվածը հասանելի է Apple App Store-ում iOS-ի համար, Google Play Store-ում Android-ի համար: Նախ անհրաժեշտ է դաշտում մուտքագրել Self Portal որոնման անվանումը:
Այս համակարգից օգտվելու և հայտարարագիր ներկայացնելու համար հայտարարատուն պետք է ունենա էլեկտրոնային նույնականացում և էլեկտրոնային ստորագրություն: Անհատական նույնականացումն իրականացվում է երկու եղանակով <<Ես եմ>> հարթակում ՝ բջջային հեռախոսի միջոցով կամ էլեկտրոնային կրիչ պարունակող նույնականացման քարտի միջոցով:
Բջջային հեռախոսով նույնականացում անցնելու համար անհրաժեշտ է կատարել հետևյալ գործողությունները. 1.ունենալ անձը հաստատող փաստաթուղթ (նույնականացման քարտ), իսկ եթե չունեք, ստացեք այն ՀՀ ՆԳՆ Միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության ցանկացած տարածքային ստորաբաժանումում: 2.այցելել ձեր կամ ձեր նախընտրած այլ բջջային օպերատորի ցանկացած սպասարկման կենտրոն ' նույնականացման քարտով և բջջային հեռախոսով, որտեղ կփոխարինեն բջջային հեռախոսի քարտի (սիմ քարտի) համարը նոր քարտով, իսկ օպերատորի փոփոխության դեպքում կտեղադրվի նոր քարտ: 3. ակտիվացրեք էլեկտրոնային նույնականացումը բջջային օպերատորի հաճախորդների սպասարկման աշխատակիցների օգնությամբ և ձեր մասնակցությամբ: 4.էլեկտրոնային ստորագրության ծառայությունը հնարավոր է միացնել կապի օպերատորի սպասարկման կենտրոնում, ինչպես նաև ինքնուրույն՝ վճարման տերմինալների միջոցով կամ https://www.ekeng.am/hy/payments կայքում: