Երեթշաբթի, 18 Մարտի 2025 12:47
Նաիրա Բադալյան

Հայաստանի իշխանությունները մտադիր են բիզնեսից "անտոկոս վարկ" վերցնել բյուջետային նպատակներով. ՀԳՀՄ-ը դիրքորոշում է հայտնել տուգանքների բողոքարկման կանոնների վերանայման վերաբերյալ

Հայաստանի իշխանությունները մտադիր են բիզնեսից "անտոկոս վարկ" վերցնել բյուջետային նպատակներով. ՀԳՀՄ-ը դիրքորոշում է հայտնել տուգանքների բողոքարկման կանոնների վերանայման վերաբերյալ

Արմինֆո. Հայաստանի գործատուների հանրապետական միությունում (ՀԳՀՄ) խորապես համոզված են, որ ՀՀ վարչական դատավարության օրենսգրքում տուգանքների բողոքարկման կարգի վերանայման վերաբերյալ Արդարադատության նախարարության նախաձեռնած փոփոխությունների նպատակը պետական գանձարանի արագ համալրումն է: Մինչդեռ դրա ընդունումը անդառնալի բացասական հետևանքներ կունենա հայկական բիզնեսի համար։ Այդ մասին ասվում է ՀԳՀՄ հայտարարությունում:

 

«Իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում (www.e-draft.am/projects/8360) տեղադրվել է ՀՀ արդարադատության նախարարության կողմից մշակված «Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատավարության օրենսգրքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը (այսուհետ նաև՝ Նախագիծ), որով նախատեսվում է շրջադարձային կերպով վերանայել վարչական ակտերի դատական կարգով բողոքարկման դեպքերում դրանց գործողությունը կասեցնելու առնչությամբ ներկայումս գործող օրենսդրական կարգավորումները:

 

Մասնավորապես, ի տարբերություն ներկայումս գործող կարգավորումների, որի համաձայն վարչական ակտի դատական կարգով բողոքարկումը ինքնին կասեցնում է վարչական ակտի գործողությունը (այս ընդհանուր կանոնից բացառություններ են սահմանված շատ սահմանափակ թվով դեպքերի համար), Նախագծով նախատեսվում է, որ վարչական ակտերի դատական կարգով բողոքարկումը չի հանգեցնելու վարչական ակտի գործողության կասեցման, քանի դեռ դատարանը չի բավարարել վարչական ակտի դեմ հայցվորի վիճարկման հայցով ներկայացված հայցի ապահովման միջնորդությունը՝ վարչական ակտի գործողությունն ամբողջությամբ կամ մասնակի կասեցնելու վերաբերյալ:

 

Հայաստանի գործատուների հանրապետական միությունը (այսուհետ նաև՝ Միություն) քննարկել է շրջանառվող նախագիծը և քննարկման արդյունքում եկել է այն խորը համոզման, որ դրա ընդունումը անդառնալի բացասական հետևանքներ է առաջացնելու Հայաստանի Հանրապետությունում գործող տնտեսվարող սուբյեկտների համար՝ ստորև ներկայացվող փաստարկներով և հիմնավորումներով.

 

1. Որքան էլ նախագծին կից հիմնավորմամբ փորձ է արվել այն շրջանառել որոշակի «մասնագիտական փաթեթավորմամբ», այնուամենայնիվ, առավել քան ակնհայտ է, որ դրա ընդունման գերնպատակը պետական բյուջեում եկամուտների վաղաժամ ապահովումն է: Նման նպատակադրումը, թերևս ինչ որ կերպ ընկալելի կարող էր լինել միմիայն այն դեպքում, եթե համապատասխան փաստական տվյալներով կհաստատվեր, որ վարչական ակտերի դատական կարգով բողոքարկման արդյունքում տեղի է ունենում վարչական ակտերի գործողության անհիմն տարաժամկետում՝ այն հիմնավորմամբ, որ դրանց գերակշիռ մեծամասնությունն, ի վերջո, դատարանի օրինական ուժի մեջ մտած վճիռներով լուծվում են ի օգուտ վարչական մարմինների կամ այլ կերպ՝ պետությունը ժամանակին չի ստանում օրենքին համապատասխան հաշվարկված իր եկամուտները:

 

Մինչդեռ, փաստացի տվյալները հակառակ պատկերն են արձանագրում: Օրինակ, միայն ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի կողմից վերջին հինգ տարիների ընթացքում կազմված և դատական կարգով բողոքարկված վարչական ակտերի շուրջ 70 տոկոսը դատական կարգով բավարարվել է ի օգուտ հարկ վճարողների, ինչը նշանակում է, որ կազմվող վարչական ակտերի գերակշիռ մեծամասնության դեպքում պետությունը եկամուտների տեսքով իրավաչափ ակնկալիք չպետք է ունենա:

 

Քանի որ Նախագծին զուգահեռ չի առաջարկվում վարչական մարմինների կողմից կազմվող վարչական ակտերի իրավական հիմնավորվածության կտրուկ բարելավման հասնելու (ոչ իրավաչափ վարչական ակտերի կազմման պրակտիկան առավելագույնս սահմանափակելու) որևէ գործիքակազմ, նշանակում է, որ պատկերը առաջիկա տարիների ընթացքում, այլ հավասար պայմաններում չի փոխվելու, որի պարագայում նման օրենսդրական նախաձեռնությամբ հանդես գալն ուղղակի անթույլատրելի է:

 

2. Անգամ եթե տեսականորեն ընդունենք, որ վարչական ակտերի իրավական հիմնավորվածության մակարդակը բավականին բարձր է, իսկ դատական կարգով դրանց չեղարկման հնարավորությունները՝ բավականաչափ ցածր, այնուամենայնիվ հասկանալի չէ, թե ինչու՞ է նման նախաձեռնությամբ Կառավարությունը փորձում հասնել պետական բյուջե վաղաժամկետ վճարումների կատարման:

 

Գաղտնիք չէ, որ տնտեսական գործունեության ոլորտում կատարվող իրավախախտումները գերազանցապես հարկային իրավախախտումներն են: Եթե դատական կարգով հարկային իրավախախտման փաստը հաստատվում է վարչական ակտի կազմելուց 2 տարի հետո (վիճակագրությունը փաստում է, որ դատական գործընթացի միջին տևողությունը կազմում է 2 տարի), ապա հարկ վճարողները պետությանը տարեկան կտրվածքով վճարում են ժամանակին չվճարված հարկի գումարի 27.4 տոկոսի չափով ավելի գումար: Այս մեծությունը ավելի քան 2 անգամ գերազանցում է պետական բյուջեի դեֆիցիտի ֆինանսավորման համար պետության կողմից թողարկվող պետական կարճաժամկետ պարտատոմսերի դիմաց պետության կողմից վճարվող տարեկան տոկոսադրույքների մեծությունը: Այդ համադրության տեսանկյունից որևէ հիմնավորում չկա, որպեսզի Կառավարությունը նախապատվություն տա անգամ իրավաչափ կազմված վարչական ակտերի գումարները մինչև այդ ակտերի անբողոքարկելի դառնալը պետական բյուջե մուտքագրելուն: Հետևաբար, եթե Կառավարությունը նպատակ ունի մինչև վարչական ակտերի անբողոքարկելի դառնալը, անկախ դրանց բողոքարկման արդյունքներից, ապահովել այդ գումարների վճարումը պետական բյուջե, ապա դա՝

1) հիմքեր է տալիս ենթադրելու, որ պետությունը փորձում է կաշկանդել դատական համակարգին՝ չկայացնելու այնպիսի որոշումներ, որոնց արդյունքում կատարվելու է պետական բյուջե վճարված գումարների վերադարձ,

2) ուղղակիորեն նշանակում է, որ պետությունը նպատակ է դրել բիզնեից հանել անտոկոս փող, օգտագործել բյուջետային նպատակների համար, իսկ վարչական ակտը անհիմն ճանաչվելու դեպքում պարզապես վերադարձնել այդ գումարը՝ առանց որևէ լրացուցիչ ֆինանսական պարտավորության, ինչը ծայրահեղ անարդար և որևէ կերպ չհիմնավորվող մոտեցում է:

 

3. Միության կարծիքով, Նախագծի հետագա ընթացքի օգտին չխոսող՝ 1-ին կետում նշված վիճակագրության առկայության հիմնական պատճառներից մեկն (եթե ոչ ամենահիմնականը) այն է, որ վարչական մարմինների մասնագետները չունեն բավարար մասնագիտական հմտություններ՝ հիմնավոր և իրավաչափ վարչական ակտեր կազմելու համար: Իհարկե, այդ իրողությունների վրա իր ազդեցությունն ունի նաև տնտեսական գործունեության ոլորտը կարգավորող ՀՀ օրենսդրության (հատկապես, հարկային օրենսդրության) բարդությունը, դրա փոփոխման հաճախականությունը: Բայց, քանի դեռ նշված խնդիրները լուծված չեն, ապա այս ուղղությամբ օրենսդրական վերանայումները կամ օրենսդրական նորմերի հնարավոր լավարկման առնչությամբ առաջարկությունները պետք է դիտարկվեն բացառապես կարգավորման գործող մոտեցումը պահպանելու տրամաբանության շրջանակներում:

 

Այլ կերպ, եթե ՀՀ արդարադատության նախարարությանը հայտնի են լրացուցիչ այնպիսի դեպքեր, որոնց պարագայում, հանրային շահով պայմանավորված նպատակահարմար է կիրառել առաջարկվող մոտեցումը, ապա քննարկման առարկա կարող է դառնալ այդ դեպքերը ներկայումս սահմանված բացառությունների թվում ներառելու, այլ ոչ թե գործող մեխանիզմը հակառակ տրամաբանությամբ վերափոխելու հարցը:

 

4. Նախագծի ընդունման դեպքում դատարանները պարզապես հնարավորություն չեն ունենալու վարչական ակտի գործողությունը կասեցնելու (հայցի ապահովման միջնորդությունը բավարարելու) առնչությամբ օբյեկտիվ որոշումներ կայացնելու համար: Դա պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ վարչական ակտերի հիմնավոր կամ անհիմն լինելու հանգամանքը պարզվում է դատավարությունն ավարտվելուց հետո, որը, ըստ ձևավորված պրակտիկայի, տևում է տարիներ: Մինչդեռ, հայցի ապահովման միջնորդությունը, ըստ Նախագծի, պետք է քննվի առավելագույնը մեկշաբաթյա ժամկետում և, հետևաբար, հայցի ապահովման միջնորդության առնչությամբ կայացված որոշումը իր հիմքում չի ունենալու բուն վարչական ակտի հիմնավոր կամ անհիմն լինելու վերաբերյալ դատավարության ընթացքում ձևավորված օբյեկտիվ դատողությունները:

 

Հետևաբար, տնտեսվարող սուբյեկտները, բացի բուն վարչական ակտը անհիմն լինելու վերաբերյալ հիմնավորումներ ներկայացնելուց, լրացուցիչ պետք է հիմնավորեն նաև, թե ինչ անդառնալի հետևանքներ կարող են իրենց համար առաջանալ, եթե վերը նշված ակնհայտ անհիմն վարչական ակտի գործողությունը չկասեցվի: Սա ոչ միայն անմեղության կանխավարկածի խախտում է, այլև, մեր համոզմամբ, կործանարար ազդեցություն է ունենալու թե՛ ներկայումս ծավալվող տնտեսական գործունեության շարունակականության ապահովման (ընդհուպ հանգեցնելով բիզնեսի սնանկացման՝ եթե դատարանը ինչ-ինչ դատողություններով չբավարարեց միջնորդությունը) և թե՛ Հայաստանի Հանրապետությունում նոր գործարար նախաձեռնություններ իրականացնելու որոշումների կայացման վրա:

 

5. Այս փոփոխության արդյունքը լինելու է հարկային իրավախախտումներով քրեական գործերի համատարած հարուցումը: Եթե ներկայումս իրավապահ մարմինները դեռևս անբողոքարկելի չդարձած վարչական ակտերի հիմքով քրեական գործեր հարուցելու հարցում ցուցաբերում են որոշակի զսպվածություն, ապա առաջարկվող փոփոխության ընդունման արդյունքում, եթե դատարանը չբավարարի տնտեսավարող սուբյեկտի միջնորդությունը՝ վարչական ակտի գործողությունը կասեցնելու վերաբերյալ, կասկած չկա, որ միջնորդության մերժմանը անմիջապես հաջորդելու են քրեական գործերի հարուցումը՝ տնտեսավարող սուբյեկտին ենթադրյալ իրավախախտման գումարի վճարումը պարտավորեցնելու համար՝ անգամ եթե հետագայում պարզվի, որ կազմված վարչական ակտն ամբողջությամբ սխալ էր: Արդյունքում ունենալու ենք դատական կարգով անվավեր ճանաչված վարչական ակտեր, իսկ մինչև այդ ակտերի անվավեր ճանաչումը՝ ներդրումային որոշումներ կայացնող կալանավորված անձինք (հիմնադիրներ), քանի որ նշված անձինք ի վիճակի չէին վճարել անհիմն կազմված ակտերի գումարները:

 

6. Նախագծի ընդունումը պարունակում է լուրջ կոռուպցիոն ռիսկեր: Եթե տնտեսվարող սուբյեկտը ինչ-ինչ հանգամանքներում թույլ է տվել որևէ իրավախախտում, ապա ձգտելու է համաձայնության հասնել համապատասխան պաշտոնատար անձանց հետ, քանի որ գիտի, որ միևնույն է անգամ վարչական ակտը բողոքարկելու պարագայում մեծ հավանականությամբ դրա գործողությունը չի կասեցվելու և ենթադրյալ իրավախախտման առնչությամբ կազմված վարչական ակտով արձանագրված գումարը ի սկզբանե պետք է վճարի պետական բյուջե՝ անկախ դատական կարգով վարչական ակտի բողոքարկման արդյունքներից: Եվ հակառակը, վարչական մարմինների պաշտոնատար անձինք նույն սպառնալիքով պարզապես իրենք են թելադրելու իրենց պայմանները՝ տնտեսավարող սուբյեկտի հետ համաձայնության գալու հարցում:

 

7. Նախագծի ընդունումը պարունակում է նաև վարչական մարմինների կողմից կամայական ձևով վարչարարություն իրականացնելու մեծ ներուժ: Ժամանակային առումով վաղաժամ բյուջետային մուտքեր ապահովելու պահի անհրաժեշտությունից ելնելով վարչական մարմինները կարող են առանձնակի ուշադրություն չդարձնել վարչական ակտերի որակին (առանց այդ էլ, ինչպես վերը նշված թվերն են փաստում, ներկայումս կազմվող վարչական ակտերը մեղմ ասած չեն «փայլում» իրավական հիմնավորվածությամբ)՝ այն մտադրությամբ, որ դրանց առնվազն մի մասի գծով տվյալ պահին անպայմանորեն կապահովեն բյուջետային մուտքեր, մինչդեռ դրանց վերադարձը կարող է տեղի ունենալ տարիներ հետո՝ վարչական ակտն անվավեր ճանաչելու վերաբերյալ դատական ակտն ուժի մեջ մտնելուց հետո:

 

8. Դատական կարգով բողոքարկվող ակտերի գործողությունը կասեցված չլինելու դեպքում, վարչական ակտով արձանագրված պարտավորությունների կատարումն ապահովելու նպատակով կարող են կիրառվել նաև տնտեսավարող սուբյեկտների գույքի բռնագանձման ընթացակարգեր (հնարավոր է դրամական միջոցները բավարար չլինեն արձանագրված պարտավորությունների ամբողջությամբ կատարումն ապահովելու համար): Այդ պարագայում, եթե հետագայում դատական կարգով տվյալ վարչական ակտը ճանաչվում է անվավեր, ապա ինչպես է իրականացվելու տվյալ տնտեսավարող սուբյեկտի գույքի վերականգման գործընթացը և առհասարակ, ո՞վ է պատասխանատվության ենթարկվելու և ի՞նչ չափով ու կարգով՝ գործարարին նման վնաս պատճառելու համար:

 

9. Ավելորդ չէ նշել նաև, որ այս նախաձեռնությունը լրացուցիչ ավելացնելու է նաև դատարանների ծանրաբեռնվածությունը: Արդեն տևական ժամանակ է մշտապես բարձրաձայնվում է դատարանների, այդ թվում վարչական դատարանների գերծանրաբեռնվածության և այն թեթևացնելու անհրաժեշտության մասին, քանի որ վարչական գործերը ողջամիտ ժամկետներում քննելը և որոշումներ կայացնելը շատ կարևոր են՝ տնտեսվարող սուբյեկտների կողմից իրենց բիզնեսի ռազմավարական պլանավորման հարցում որոշակիություն ունենալու համար: Այս փոփոխության արդյունքում վարչական դատարանները, բացի բուն վիճարկման հայցադիմումից, առանձին պետք է քննեն նաև հայցի ապահովման միջնորդությունները, դրանց վերաբերյալ կայացված որոշումները կարող են իրենց հերթին բողոքարկվել վերաքննության կարգով և այլն: Այսինքն, այդ ամենի արդյունքում արդեն իսկ առկա խնդիրներն ավելի են խորանալու:

 

10. Համոզիչ չէ նաև Նախագծի հիմնավորման մեջ ներկայացված միջազգային փորձը: Չենք կարծում, որ Հայաստանի Հանրապետության հետ ոչ համադրելի երկրներում, տվյալ դեպքում Գերմանիայում կիրառվող մոդելի մեջբերումը հիմնավորում է առաջարկվող մոտեցումը Հայաստանի Հանրապետությունում տեղայնացնելու անհրաժեշտությունը: Ճիշտ հակառակը՝ նման «աղքատիկ» փորձի մեջբերումը փաստում է, որ միջազգային պրակտիկայում երկրների գերակշիռ մեծամասնությունը կիրառում են հենց Հայաստանի Հանրապետությունում ներկայումս կիրառվող մոտեցումը:

 

Ելնելով վերոգրյալից` Միությունն առաջարկում է ձեռնպահ մնալ ներկայացված նախագծին հետագա ընթացք տալուց», - ասվում է հայտարարությունում:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավը20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավը
Ընդդիմությունն առաջարկել է կասեցնել անշարժ գույքի հարկի աճի գործընթացը, իշխանությունը դեմ էԸնդդիմությունն առաջարկել է կասեցնել անշարժ գույքի հարկի աճի գործընթացը, իշխանությունը դեմ է
Հարթակների բարեկարգում՝ ուղևորների հարմարավետության համարՀարթակների բարեկարգում՝ ուղևորների հարմարավետության համար
ԶՊՄԿ գլխավոր տնօրենն անձամբ շփվում է գործարանի աշխատակիցների հետ  ԶՊՄԿ գլխավոր տնօրենն անձամբ շփվում է գործարանի աշխատակիցների հետ
ՎԶՄԲ-ը Հայաստանին 102 մլն եվրո վարկ կտրամադրի բժշկական ծառայությունների որակի բարձրացման համարՎԶՄԲ-ը Հայաստանին 102 մլն եվրո վարկ կտրամադրի բժշկական ծառայությունների որակի բարձրացման համար
Հայաստանի պետբյուջեի կատարման նկատմամբ վերահսկողության գործառույթը կփոխանցվի Պետական վերահսկողական ծառայությանըՀայաստանի պետբյուջեի կատարման նկատմամբ վերահսկողության գործառույթը կփոխանցվի Պետական վերահսկողական ծառայությանը
Ահաբեկում, դիմակահանդես, կաթվածահար բիզնես․ՊԵԿ-ը Հայաստանը դարձնում է անհրապույր բիզնեսի համար․Վահրամ ՄիրաքյանԱհաբեկում, դիմակահանդես, կաթվածահար բիզնես․ՊԵԿ-ը Հայաստանը դարձնում է անհրապույր բիզնեսի համար․Վահրամ Միրաքյան
Կառավարությունը հավանություն է տվել ֆիզիկական անձանց հայտարարագրերի ներկայացման ժամկետների հետաձգմանըԿառավարությունը հավանություն է տվել ֆիզիկական անձանց հայտարարագրերի ներկայացման ժամկետների հետաձգմանը
Փոխվարչապետը ԵՏՀ նախարարի հետ քննարկել Է ԵԱՏՄ երկրների մակրոտնտեսական ցուցանիշներըՓոխվարչապետը ԵՏՀ նախարարի հետ քննարկել Է ԵԱՏՄ երկրների մակրոտնտեսական ցուցանիշները
5․237․825 դրամ՝ «Հերոսների վերականգնողական քաղաքին»․ ապրիլի շահառուն «4090» հիմնադրամն է5․237․825 դրամ՝ «Հերոսների վերականգնողական քաղաքին»․ ապրիլի շահառուն «4090» հիմնադրամն է
ԱրարատԲանկը Leasing EXPO 2025-ին՝ հանդես կգա մինչև 35% cashback-ի հնարավորությամբ լիզինգի առաջարկովԱրարատԲանկը Leasing EXPO 2025-ին՝ հանդես կգա մինչև 35% cashback-ի հնարավորությամբ լիզինգի առաջարկով
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար
Թվային ինքնություն, թվային նույնականացում և ապահով գործարքներ. պաշտոնապես բացվեց imID-ի գրասենյակըԹվային ինքնություն, թվային նույնականացում և ապահով գործարքներ. պաշտոնապես բացվեց imID-ի գրասենյակը
Հայաստանի զբոսաշրջության կոմիտեի տվյալներով՝ դեպի երկիր զբոսաշրջային հոսքը շարունակում է նվազելՀայաստանի զբոսաշրջության կոմիտեի տվյալներով՝ դեպի երկիր զբոսաշրջային հոսքը շարունակում է նվազել
ԱրարատԲանկ-ն ու FMO-ն ընդլայնում են համագործակցությունը 25 մլն ԱՄՆ դոլարի վարկային պայմանագրովԱրարատԲանկ-ն ու FMO-ն ընդլայնում են համագործակցությունը 25 մլն ԱՄՆ դոլարի վարկային պայմանագրով
Արդշինբանկը ճանաչվել է Հայաստանի լավագույն բանկը միաժամանակ չորս անվանակարգերում՝ ըստ Global Banking & Finance Review-իԱրդշինբանկը ճանաչվել է Հայաստանի լավագույն բանկը միաժամանակ չորս անվանակարգերում՝ ըստ Global Banking & Finance Review-ի
ԵԱԶԲ ԹՆՀ-ը ֆինանսավորել է Հայաստանում առաջին նախագիծը. տրանսպորտային միջոցների էլեկտրոնային անձնագրերի համակարգի ներդրումԵԱԶԲ ԹՆՀ-ը ֆինանսավորել է Հայաստանում առաջին նախագիծը. տրանսպորտային միջոցների էլեկտրոնային անձնագրերի համակարգի ներդրում
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը  փակ է մնում բոլոր տեսակի փոխադրամիջոցների համարՍտեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը  փակ է մնում բոլոր տեսակի փոխադրամիջոցների համար
Կոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումըԿոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը
ՀԿԵ-ի 2025 թվականի ներդրումային ծրագիրը կգերազանցի 2 մլրդ դրամըՀԿԵ-ի 2025 թվականի ներդրումային ծրագիրը կգերազանցի 2 մլրդ դրամը
Հայաստանի հարկային համակարգի աքիլեսյան գարշապարըՀայաստանի հարկային համակարգի աքիլեսյան գարշապարը
Հայաստանի իշխանությունները ցանկանում են կատարելագործել America Airports ընկերության հետ կոնցեսիոն համաձայնագիրըՀայաստանի իշխանությունները ցանկանում են կատարելագործել America Airports ընկերության հետ կոնցեսիոն համաձայնագիրը
Կգումարվի Ազգային ժողովի արտահերթ նիստԿգումարվի Ազգային ժողովի արտահերթ նիստ
IDBank-ը միացել է BACEE-ին․ Բուդապեշտում անդամակցության պայմանագիր է կնքվելIDBank-ը միացել է BACEE-ին․ Բուդապեշտում անդամակցության պայմանագիր է կնքվել
2025 թվականին Հայաստանի ՀՆԱ աճը նախորդ տարվա բարձր բազայի ֆոնին կդանդաղի մինչև 4,7 տոկոս . ԿԶԵՀ վերլուծաբաններ2025 թվականին Հայաստանի ՀՆԱ աճը նախորդ տարվա բարձր բազայի ֆոնին կդանդաղի մինչև 4,7 տոկոս . ԿԶԵՀ վերլուծաբաններ
Հայաստանի և Ռուսաստանի պաշտոնյաները քննարկել են տեղեկատվական համակարգերի ինտեգրման հարցում համագործակցության խորացման հնարավորություններըՀայաստանի և Ռուսաստանի պաշտոնյաները քննարկել են տեղեկատվական համակարգերի ինտեգրման հարցում համագործակցության խորացման հնարավորությունները
Վարդանանց ՆԲԿ պարտատոմսերի տեղաբաշխումն ավարտվել էՎարդանանց ՆԲԿ պարտատոմսերի տեղաբաշխումն ավարտվել է
ԱՄՆ-ը դադարեցրել է ծրագրերի ֆինանսավորումը մի շարք երկրներում, այդ թվում ՝ Հայաստանում ՝ դրանք համարելով ԱՄՆ-ը դադարեցրել է ծրագրերի ֆինանսավորումը մի շարք երկրներում, այդ թվում ՝ Հայաստանում ՝ դրանք համարելով "անօգուտ"
Հայաստանում նախատեսվում է գործարկել ՀԸԳՀ-ի իրագործման թվային հարթակՀայաստանում նախատեսվում է գործարկել ՀԸԳՀ-ի իրագործման թվային հարթակ
ԱրարատԲանկ  բիզնեսի ֆինանսավորում մինչև 35% cashback-ի հնարավորությամբԱրարատԲանկ բիզնեսի ֆինանսավորում մինչև 35% cashback-ի հնարավորությամբ
Հայ և իրանցի մաքսայինները քննարկել են Հայ և իրանցի մաքսայինները քննարկել են "Ագարակ" անցակետի աշխատանքը
«Մի դրամի ուժը» «ԴիջիԿոդ 2025-ի» գլխավոր գործընկեր«Մի դրամի ուժը» «ԴիջիԿոդ 2025-ի» գլխավոր գործընկեր
Մեր կառավարության օրոք ԶՊՄԿ-ն սկսել է կրկնակի շատ հարկեր վճարել․ ՓաշինյանՄեր կառավարության օրոք ԶՊՄԿ-ն սկսել է կրկնակի շատ հարկեր վճարել․ Փաշինյան
Ձեռք բեր 1 սմարթֆոն Team-ից, տնկիր 10 ծառՁեռք բեր 1 սմարթֆոն Team-ից, տնկիր 10 ծառ
Փաշինյան․մեր կառավարության օրոք Հայաստանի կենսաթոշակային ֆոնդն աճել է ավելի քան 500 մլն դոլարով, իսկ միջին կենսաթոշակի չափը՝ 22 տոկոսովՓաշինյան․մեր կառավարության օրոք Հայաստանի կենսաթոշակային ֆոնդն աճել է ավելի քան 500 մլն դոլարով, իսկ միջին կենսաթոշակի չափը՝ 22 տոկոսով
Հայաստանի ավտոճանապարհներին ձյուն է և մառախուղ, «Վերին Լարս» անցակետը փակ է բոլոր տեսակի փոխադրամիջոցների համար. ՀՀ ՆԳՆՀայաստանի ավտոճանապարհներին ձյուն է և մառախուղ, «Վերին Լարս» անցակետը փակ է բոլոր տեսակի փոխադրամիջոցների համար. ՀՀ ՆԳՆ
ԿԲ փոխնախագահ. Առցանց վարկերին առնչվող մեքենայությունների համար մեղավորները խստագույնս կպատժվենԿԲ փոխնախագահ. Առցանց վարկերին առնչվող մեքենայությունների համար մեղավորները խստագույնս կպատժվեն
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ. Ապառիկ վարկերը գնալով առավել տարածված են դառնում երիտասարդների շրջանումՎՏԲ-Հայաստան Բանկ. Ապառիկ վարկերը գնալով առավել տարածված են դառնում երիտասարդների շրջանում
Հայաստանի ապահովագրական շուկայում ԱՊՊԱ գծով վնասաբերության գործակիցը ապրիլին նվազել է մինչեւ 79%Հայաստանի ապահովագրական շուկայում ԱՊՊԱ գծով վնասաբերության գործակիցը ապրիլին նվազել է մինչեւ 79%
Հայաստանը կրիպտոակտիվների ոլորտում ներդնում է Հայաստանը կրիպտոակտիվների ոլորտում ներդնում է "ֆինանսական հիգիենայի" մեխանիզմ. ԿԲ փոխնախագահը ներկայացրել է կրիպտոարժույթների շրջանառության կանոնները
Կառուցապատողը թաքցրել է ընկերության իրական եկամուտը. Վերականգնվել է պետությանը պատճառված 1, 6 մլն դոլարի վնասըԿառուցապատողը թաքցրել է ընկերության իրական եկամուտը. Վերականգնվել է պետությանը պատճառված 1, 6 մլն դոլարի վնասը
Հայաստանը մասնակցել է համաշխարհային ցուցահանդեսին՝ ՃապոնիայումՀայաստանը մասնակցել է համաշխարհային ցուցահանդեսին՝ Ճապոնիայում
Սամվել Կարապետյան. ԵՄ հետ Հայաստանի համագործակցությունն անհրաժեշտ է, բայց ոչ՝ ԵԱՏՄ-ում կորուստների գնովՍամվել Կարապետյան. ԵՄ հետ Հայաստանի համագործակցությունն անհրաժեշտ է, բայց ոչ՝ ԵԱՏՄ-ում կորուստների գնով
Գալուզին. Ռուսաստանը Հայաստանի շահերն ինչ-որ կերպ ոտնահարելու ծրագրեր չունի եւ չի կարող ունենալ, բայց ԵՄ եւ ԵԱՏՄ միջեւ ընտրություն պետք է կատարվիԳալուզին. Ռուսաստանը Հայաստանի շահերն ինչ-որ կերպ ոտնահարելու ծրագրեր չունի եւ չի կարող ունենալ, բայց ԵՄ եւ ԵԱՏՄ միջեւ ընտրություն պետք է կատարվի
ԿԶԵՀ-ը և ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային կազմակերպության հայաստանյան գրասենյակը կզբաղվեն Հայաստանի ոռոգման համակարգի արդիականացմամբԿԶԵՀ-ը և ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային կազմակերպության հայաստանյան գրասենյակը կզբաղվեն Հայաստանի ոռոգման համակարգի արդիականացմամբ
«Քրաուդֆանդինգ Ֆորմուլա»-ն պարտատոմսերի թողարկմամբ նախադեպ է ստեղծել նորարարությունն ու գլոբալ մտածողությունը համատեղող ընկերությունների համար. սա ուղերձ է ողջ էկոհամակարգին«Քրաուդֆանդինգ Ֆորմուլա»-ն պարտատոմսերի թողարկմամբ նախադեպ է ստեղծել նորարարությունն ու գլոբալ մտածողությունը համատեղող ընկերությունների համար. սա ուղերձ է ողջ էկոհամակարգին
Պետեկամուտների կոմիտեի նախագահը բանակցություններ է վարել Ասիական զարգացման բանկի և Զարգացման ֆրանսիական գործակալություն ներկայացուցիչների հետՊետեկամուտների կոմիտեի նախագահը բանակցություններ է վարել Ասիական զարգացման բանկի և Զարգացման ֆրանսիական գործակալություն ներկայացուցիչների հետ
Հայաստանի արտարժույթի միջբանկային շուկայում 2025թ. ապրիլի 7-11-ը դոլարային գործարքներն աճել ենՀայաստանի արտարժույթի միջբանկային շուկայում 2025թ. ապրիլի 7-11-ը դոլարային գործարքներն աճել են
Էդուարդ Հակոբյանը Էդուարդ Հակոբյանը "ՀՀ նավթամթերք ներկրողների ասոցիացիայի" ներկայացուցիչների հետ քննարկել է ոլորտի խնդիրները
ԱրարատԲանկի աշխատակիցները հաղորդակցվեցին Շուրիշկանի խնդրակատար ավետարանի զորությանը ԱրարատԲանկի աշխատակիցները հաղորդակցվեցին Շուրիշկանի խնդրակատար ավետարանի զորությանը
Կոնվերս Բանկ. Անվտանգ և անհատականացված բանկինգի դարաշրջանըԿոնվերս Բանկ. Անվտանգ և անհատականացված բանկինգի դարաշրջանը
ՎԶՄԲ-ը Հայաստանին 102 մլն եվրո վարկ կտրամադրի առողջապահական համակարգի բարեփոխումների համարՎԶՄԲ-ը Հայաստանին 102 մլն եվրո վարկ կտրամադրի առողջապահական համակարգի բարեփոխումների համար
 Հայաստանի և Իտալիայի զբոսաշրջային  գործակալությունները համագործակցություն են հաստատում Հայաստանի և Իտալիայի զբոսաշրջային  գործակալությունները համագործակցություն են հաստատում
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար. ՀՀ ՆԳՆՍտեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար. ՀՀ ՆԳՆ
Վահե Հովհաննիսյանն Իվա Պետրովայի հետ քննարկել է ԱՄՀ-ի կողմից աջակցվող պահուստային ծրագրի իրականացման ընթացքըՎահե Հովհաննիսյանն Իվա Պետրովայի հետ քննարկել է ԱՄՀ-ի կողմից աջակցվող պահուստային ծրագրի իրականացման ընթացքը
2026թ. աշնանը նախատեսվում է Երեւանում կազմակերպել ներկայացուցչական միջոցառում՝ Հայաստանի եւ ԱՄԷ-ի գործարարների մասնակցությամբ2026թ. աշնանը նախատեսվում է Երեւանում կազմակերպել ներկայացուցչական միջոցառում՝ Հայաստանի եւ ԱՄԷ-ի գործարարների մասնակցությամբ
Տավուշում լոգիստիկ սառնարանային կենտրոն կստեղծվիՏավուշում լոգիստիկ սառնարանային կենտրոն կստեղծվի
Ուզբեկստանը կդառնա Եվրասիական զարգացման բանկի մասնակից 7-րդ պետությունըՈւզբեկստանը կդառնա Եվրասիական զարգացման բանկի մասնակից 7-րդ պետությունը
Team Telecom Armenia-ն արժանացել է որակի կառավարման միջազգային հավաստագրիTeam Telecom Armenia-ն արժանացել է որակի կառավարման միջազգային հավաստագրի
2018 թվականից ի վեր Հայաստանի կենսաթոշակային ֆոնդն ավելացրել ենք ավելի քան 500 մլն դոլարով. Փաշինյան2018 թվականից ի վեր Հայաստանի կենսաթոշակային ֆոնդն ավելացրել ենք ավելի քան 500 մլն դոլարով. Փաշինյան
Կարդալ ավելին
Արտ. փոխարժեքները
18.04.2025
RUB4.780.02
USD390.90-0.04
EUR444.610.66
GBP519.042.22
CAD282.100.71
JPY27.460.04
CNY53.53-0.02
CHF477.52-0.75