Արմինֆո. 2025 թվականի հունվար-մարտ ամիսներին Հայաստան ներկրվող բենզինի և դիզելային վառելիքի մաքսային արժեքը չի փոխվել։ Այդ մասին ասվում է ՀՀ մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովի հաղորդագրության մեջ՝ ի պատասխան ԱրմԻնֆո-ի հարցմանը, թե ինչու էներգակիրների գները երկրում չեն նվազում՝ արդեն տևական ժամանակ շարունակվող համաշխարհային գների նվազման ֆոնին, և արդյոք հանրապետության ներքին շուկայում իրավիճակը գնային համաձայնության արդյունք չէ:
Հանձնաժողովից հաղորդել են, որ բենզինը և դիզվառելիքը Հայաստան ներկրվում են, հիմնականում, Ռուսաստանի Դաշնությունից: Գերատեսչությունում հիշեցրել են, որ անցած տարվա դեկտեմբերին ՄՊՀ-ը պատժամիջոցներ է կիրառել մի շարք ընկերությունների նկատմամբ, որոնց թվում են "Սի Փի Էս Էներջի Գրուպ"-ը, "Ֆլեշ"-ը, "Մեգա Թրեյդ"-ը և "Մաքս Օյլ"-ը: Հանձնաժողովում վստահեցրել են, որ բենզինի եւ դիզելային վառելիքի շուկայում պարբերաբար իրականացվող ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս տնտեսական մրցակցության ոլորտում ակնհայտ իրավախախտումների բացակայությունը:
Նշենք, սակայն, որ արդեն մի քանի օր անընդմեջ նավթի համաշխարհային գները նվազում են ԱՄՆ-ի և Չինաստանի միջև սակագնային պատերազմի հետևանքով հումքի նկատմամբ պահանջարկի շուրջ մտավախությունների ֆոնին: Բացառություն չի եղել ապրիլի 29-ի իրավիճակը, երբ առավոտյան ժամը 08.10 – ի դրությամբ Brent ապրանքանիշի գինը նվազել է 0.94% - ով ՝ մինչև 64.17 դոլար մեկ բարելի դիմաց, իսկ WTI ապրանքանիշի նավթինը՝ 1% - ով՝ մինչև 61.43 դոլար: Morgan Stanley-ի վերլուծաբանները նշում են, որ առեւտրային սակագները լուրջ խոչընդոտ կդառնան պահանջարկի համար: Անցյալ տարվա երրորդ եռամսյակում հում նավթի հաշվեկշիռը դեֆիցիտ է ցույց տվել, սակայն հետագայում այն կհասնի զգալի ավելցուկի։
Հիշեցնենք, որ Հայաստանը ռուսական նավթամթերքի անմաքս մատակարարումներ է իրականացնում յուրաքանչյուր տարվա համար հաստատվող ինդիկատիվ հաշվեկշռի շրջանակներում։ 2024 թվականին Հանրապետությունն ստացել է 230 հազար տոննա բենզին և 175 հազար տոննա դիզելային վառելիք։