Արմինֆո. 2025 թվականի առաջին ինն ամիսներին Wildberries մարքեթփլեյսում հայ վաճառողների արտահանման ծավալը նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ աճել է 164% - ով, հաղորդում է ընկերության մամուլի ծառայությունը։
Նշվում է, որ արտոնագրային վճարի նվազումից հետո, որը լրացուցիչ խթան է դարձել փոքր և միջին բիզնեսի համար, հարթակում գրանցված նոր վաճառողների թիվն աճել է 15% - ով:
Այն երկրների շարքում, ուր հայ վաճառողներն առավել հաճախ են ուղարկում իրենց ապրանքները, առաջատար են Ռուսաստանը, Բելառուսը, Ղրղզստանը, Ուզբեկստանը և Վրաստանը: Այսպես, արտահանումը Ռուսաստան աճել է 170% - ով, Ղրղզստան՝ 187% - ով, Ուզբեկստան՝ 193% - ով, Բելառուս՝ 137% - ով, իսկ Վրաստան և Տաջիկստան՝ երկու անգամ։
Առանձին նշվում է դինամիկան ըստ կատեգորիաների։ Ռուսաստանում հայ վաճառողների վաճառքները հատկապես արագ են աճում «Գեղեցկություն» (+156%) և «Մթերքներ» (+150%) հատվածներում: Բելառուսում զգալի աճ է ցույց տվել "Ամեն ինչ այգեգործության համար" կատեգորիան, որտեղ աճը հասել է 348% - ի։ Ղրղզստանում ակտիվորեն աճում է կենցաղային տեխնիկայի նկատմամբ պահանջարկը՝ +214%, իսկ Ուզբեկստանում՝ սննդամթերքի նկատմամբ ՝ + 544% ՝ նախորդ տարվա համեմատ։
Եթե առանձնացնենք ընդհանուր միտումները, ապա 2025 թվականին հայ վաճառողների արտահանման ամենահայտնի ուղղությունների թվում են «Գեղեցկություն» (+156%), «Կենցաղային տեխնիկա» (+199%), «Մթերքներ» (+156%), «Խաղային կոնսոլներ և խաղեր» (+694%) և «Սպասք և գույք» (+204%) կատեգորիաները։
Ինչպես ասվում է հաղորդագրության մեջ, արտահանման 164% աճը ցույց է տալիս, որ հայ վաճառողները վստահորեն դուրս են գալիս ներքին շուկայի սահմաններից ՝ մարկետփլեյսների միջոցով ՝ դրանք վերածելով Հայաստանի և արտասահմանյան երկրների միջև կամուրջների: