
Արմինֆո. Եվրասիական զարգացման բանկը (ԵԱԶԲ) շահագրգռված է Երեւանի մետրոպոլիտենի "Աջափնյակ" նոր կայարանի կառուցման նախագծի իրականացմանը մասնակցությամբ: Այդ մասին դեկտեմբերի 18-ին Ալմաթիում հայտարարել է Եվրասիական զարգացման բանկի վարչության նախագահի տեղակալ Յարոսլավ Մանդրոնը։
"Մետրոյի վերաբերյալ՝ եւս մեկ անգամ հաստատում եմ, որ մենք շահագրգռված ենք այդ նախագծի ֆինանսավորմամբ: Սա առաջին պատմությունն է։ Մենք դեռ ունենք պահուստավորված գումար այդ նախագծին մասնակցելու համար, բայց մենք սպասում ենք հետադարձ կապի պրոֆիլային օբյեկտների ղեկավարներից՝ այն առումով, թե իրենից ինչ է ներկայացնելու այդ նախագիծը։ Այսինքն՝ ես չէի ասի, որ մենք այժմ ինչ-որ կերպ որակապես առաջ ենք շարժվել նախագծի շուրջ ՝ համեմատած այն բանի հետ, ինչի մասին մենք պատմել ենք 2024 թվականին", - ասել է բանկի ներկայացուցիչը։
Միաժամանակ, Մանդրոնը հավելել է, որ ԵԱԶԲ-ում այժմ հույս է հայտնվել, որ իսկապես որոշակի ակտիվություն է սկսվել այդ նախագծի շուրջ: "Սպասում ենք ինչ-որ կոնկրետ առաջարկների բանկին՝ մասնակցության տեսանկյունից։ Եվ մենք ի սկզբանե խոսել ենք այն մասին, որ պատրաստ ենք ինչ-որ դրամաշնորհային գումար կարգավորել նախապատրաստական միջոցառումների համար ։ Կա նման հարցում, ինչպես դա կլիներ: Ահա առայժմ այդ հարցումը չկա", - եզրափակել է ԵԱԶԲ վարչության փոխնախագահը։
Հիշեցնենք, որ 2021 թվականի նոյեմբերի վերջին հաղորդվել էր, որ ռուսական առաջատար "Մետրոգիպրոտրանս" ընկերությունը շահել է Երևանի քաղաքապետարանի հայտարարած մրցույթը ՝ Երևանի համանուն վարչական շրջանում մետրոյի "Աջափնյակ" կայարանի նախագծման համար։ Նախագծի նախնական տարբերակը ենթադրում էր կամուրջի կառուցում Հրազդան գետի վրա, սակայն "Մետրոգիպրոտրանսն" առաջարկել է կառուցել եւ երկրորդ «հարկ» ավտոմեքենաների եւ հետիոտների համար։ "Մետրոգիպրոտրանսի" տնօրենների խորհրդի նախագահ Վալերի Աբրամսոնը Հայաստանի կառավարությանն առաջարկել է նաև մետրոյի զարգացման ծրագիր՝ 500 մլն դոլար արժողությամբ:
Հաղորդվել էր, որ "ԷՔՍԱՐ"-ի (Արտահանման վարկերի եւ ներդրումների ապահովագրության Ռուսական գործակալություն - խմբ.) հետ վարկային համաձայնագրի հաստատման դեպքում շինարարական աշխատանքները կտեւեն շուրջ 1,5 տարի:
Քաղաքային իշխանությունների ծրագրի համաձայն՝ 525 մետր երկարությամբ մետրոյի նոր կայարան տանող ճանապարհը պետք է անցնի թունելով, որի շինարարությունը սկսվել է դեռևս ԽՍՀՄ-ի ժամանակ և մնացել անավարտ: Այն ժամանակ կիսակառույց է մնացել "Աջափնյակ" կայարանը, նախագծում մետրոյի գծի շարունակությունն էր դեպի Դավիթաշեն թաղամաս ՝ մայրաքաղաքի հյուսիսարեւմտյան հատվածում։