Հինգշաբթի, 11 Մայիսի 2017 17:39
Կարինա Մելիքյան

Վահան Ավետիսյան. Նպատակին հասնելու համար անհրաժեշտ է հստակեցնել շեշտադրումները

Վահան Ավետիսյան. Նպատակին հասնելու համար անհրաժեշտ է հստակեցնել շեշտադրումները

ԱրմինֆոԱրմԻնֆո. Հայաստանի Ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանի հարցազրույցն ԱրմԻնֆո լրատվական գործակալությանը

Ինչպե՞ս եք գնահատում բոնուս-մալուս համակարգի արդյունավետությունը

Խոսելով արդյունավետության մասին, նկատի ունենք հավասարակշռվածությունը, այսինքն, որքան հավաքվում է մալուսներով, այնքան էլ վճարվում է բոնուսներով: Ինչ վերաբերվում է նոր համակարգին, այսինքն, անցմանը՝ վարորդներից - ավտոմեքենաների սեփականատերերին, կարծում եմ, որ ապահովագրության պայմանագիր կնքելիս և ապահովագրական պատահարի դեպքում իրականացվող գործառնությունների զգալի մասը նվազել է, ինչպես նաև հաջողվել է զսպել խարդախությունների հետ կապված ռիսկերի մեծ մասը:

Ինչպե՞ս եք գնահատում վնասների կարգավորման արդյունավետությունը եվրոպրոտոկոլներով: Որո՞նք են առավելությունները և ի՞նչ թերություններ են բացահայտվել այդ նորարարության ներդրման և գործունեության ընթացքում:

Համատեղ հայտարարագրերի ներդրումն անհրաժեշտ քայլ էր և ստացվեց արդյունավետ: Այսօր ապահովագրական պատահարների 50-60%-ը, որոնք մեկ ամսում կազմում են մոտ 1500-2500 պատահար, գրանցվում են այդ համակարգով, և հաճախորդները կարճ ժամանակահատվածում ստանում են հատուցումը՝միջին հաշվով 7 օրում: Անգամ լինում են դեպքեր, երբ փոխհատուցման շեմն աննշան չափերով գերազանցում է 100 հազար դրամի սահմանաչափը, օրինակ, 10-12 հազար դրամով, բայց հաճախորդներն ընտրում են այդ պարզեցված մեխանիզմը և ստանում 100 հազար դրամի փոխհատուցումը:

Մի՞թե ամեն ինչ ընթանում է առանց պրոբլեմների:

Հիմնական պրոբլեմն առայժմ վարորդների ցածր իրազեկվածությունն է: Մասնավորապես, այսօր պատահարների մասնակիցների մոտ 40-50% մոտ բացակայում են հայտարարագրերը, և նրանք նախկին ձևով շարունակում են դիմել իրենց ապահովագրական ընկերություններին: Բայց մենք գտանք նաև այդ հարցի լուծումը, պայմանավորվեցինք ապահովագրական ընկերությունների և Ճանապարհային ոստիկանության հետ, որպեսզի նման դեպքերում վարորդներին տրամադրեն հայտարարագրեր:

Իսկ ինչպե՞ս եք պայքարում վարորդների «ճարպկությունների» դեմ, որոնք փորձում են տվյալ ՃՏՊ արդյունքում ստացված վնասներին ավելացնել նաև նախկինում պատճառված վնասները:

Դա բացահայտվում է փորձագիտության ընթացքում, որը միմյանցից և հստակ տարանջատում է հին ու նոր վնասները: Բացի այդ, ընթացիկ տարի մտադիր ենք գործարկել ԱՊՊԱ գծով միասնական էլեկտրոնային հարթակ, որտեղ կգրանցվեն նաև բոլոր ապահովագրական պատահարները և ՃՏՊ արդյունքում ստացված վնասները, ինչը թույլ կտա վերահսկել և բացառել խարդախության դրսևորումները: Խարդախության մի քանի դեպք սեպտեմբերից մինչ օրս արդեն արձանագրել ենք, բայց տվյալ պահին դրանք չեն անցնում 20-30-ից: Մենք դրանք վերլուծել ենք, մի քանիսի մասով դիմել ենք դատախազություն և դատարան, հեղինակները ենթարկվել են քրեական պատասխանատվության: Նման դեպքերի մասին մենք տեղեկությունները ենք հրապարակում մեր կայքում: Հասկանալի է, այդ տեսակի վարորդները երբեք չեն վերանա, բայց, հավաստիացնում եմ, որ դա կառավարվող գործընթաց է: Ինչ տեսանկյունի՞ց: Առաջին հերթին, խարդախության մակարդակը սահմանելու համար ունենք բավականաչափ գործիքներ, իսկ երկրորդը, նման վարորդների նկատմամբ կարող ենք կիրառել կոշտ մալուսներ: Այսօր վարորդների շրջանում խարդախությունը, ինքնուրույն հայտարարագրման դեպքում, ըստ մեր փորձագիտական գնահատականների, կազմում է մոտ 1-2%:

ՃՏՊ ինքնուրույն հայտարարագրումը որքանո՞վ կրճատեց խցանումները ճանապարհներին:  

Այո, ՃՏՊ ինքնուրույն հայտարարագրումը կտրուկ կրճատեց խցանումները ճանապարհներին, քանի որ 3 անգամ կրճատվեց ճանապարհային պատահարների գրանցման ժամանակը, քանի որ թեթև վթարների դեպքում ճանապարհն ազատվում է առավելագույնը`10-20 րոպեում, իսկ ծանր պատահարների դեպքում`մոտ 35-45 րոպեում: Նախկինում, մինչև ինքնուրույն հայտարագրման մեխանիզմի ներդրումը, նույնիսկ թեթև պատահարների դեպքում ճանապարհը փակվում էր 40 րոպեից մինչև 1 ժամով, իսկ ծանր վթարների դեպքում`1.5-2.5 ժամով, մինչև ապահովագրողի ժամանումը, որն էլ իր հերթին, անհրաժեշտության դեպքում, կանչում էր նաև ճանապարհային ոստիկանությանը: Բայց մենք չենք պատրաստվում կանգ առնել ձեռք բերվածի վրա և, ընթանալով ժամանակի ոգով, Ճանապարհային ոստիկանության հետ համատեղ մտադիր ենք պատահարների գրանցման բջջային հավելվածի միջոցով ավտոմատացնել ՃՏՊ-ների հայտարարագրման գործընթացը, ինչպես նաև ընդունել այլ ավտոմատացված լուծումներ: Հնարավոր է, որ այդ դեպքում թեթև վթարների գրանցումը կհասցնենք կատարել 5-7 րոպեի, իսկ ծանր պատահարներինը` միջին հաշվով 15-25 րոպեի ընթացքում:

Այդ դեպքում ինչո՞ւ սկզբից չնախատեսեցիք հայտարարագրման ավտոմատացված տարբերակը:

Ասեմ այսպես, այս փոփոխությունները բնորոշ են զարգացման տվյալ փուլին: Սկզբում, երբ ներդրվում էր ԱՊՊԱ-ն, գլխավոր խնդիրը համակարգի ֆինանսական կայացումն էր, ինչպես նաև աճի ապահովումը: Այսօր համակարգը կայուն է, ապահովագրական ընկերությունները վճարունակ են, սակագները ճիշտ են հաշվարկված, հատուցումների ծավալները գտնվում են կանխատեսված միջակայքում, բայց կան նաև անհարմարություններ, օրինակ, ՃՏՊ վեճերը ստվերից դուրս բերվեցին և բարդացրեցին կողմերի հարաբերությունները: Հետևաբար, մեր հիմնական նպատակը ԱՊՊԱ-ի 2-րդ փուլի բարեփոխումն է, մասնավորապես, հարմարավետության և սպասարկման որակի բարձրացումը շուկայի բոլոր մասնակիցների`վարորդների և սպառողների համար:

Ինչո՞ւ ընտրեցիք ԱՊՊԱ գծով ուղիղ հատուցումների տարբերակը, այլ ոչ թե հատուցման բնական ձևը, ինչպես, օրինակ, Ռուսաստանում է: Ինչո՞ւմ է կայանում մեր մեխանիզմի առավելությունը:

Հատուցման բնական եղանակը ենթադրում է փոխհատուցում ավտոմեքենայի վերանորոգումով, այսինքն, վարորդն առաջարկվող ավտոսերվիսներից ընտրում է մեկը, որից հետո հատուցումը կատարվում է ուղղակի, անկանխիկ եղանակով, շրջանցելով վարորդին: Ես անձամբ այդ եղանակը համարում եմ սխալ: Իսկ մեր ուղիղ հատուցումը վարորդին չի պարտադրում, թե որտեղ պետք է վերանորոգի ավտոմեքենան, քանի որ ապահովագրական ընկերությունն առաջարկում է երկու տարբերակ`կամ տրվում է  հատուցման գումարը, և վարորդն ինքն է որոշում ինչ անել, կամ էլ առաջարկվում է առնվազն երեք ավտոսերվիս, որոնցից մեկում կարելի է վերանորոգել ավտոմեքենան: Այդ դեպքում նույնպես միջոցներն ուղղակի փոխանցվում ավտոսերվիսին: Վարորդների հիմնական մասն առայժմ հատուցումը նախընտրում են ստանալ դրամական տեսքով և ինքնուրույն կազմակերպել իր մեքենայի վերանորոգումը: Զարգացման այս փուլում հատուցումների մեր մոտեցումը մենք համարում ենք ճիշտ, իսկ հետագայում կտեսնենք, կգործենք, ելնելով զարգացման մոդելի փոփոխություններից:   

Կարելի՞ է արդյոք ուղղիղ հատուցման ներդրումը, որի մեխանիզմը նախատեսում է ռեգրեսի իրավունք, դիտարկել որպես անցում ԱՊՊԱ և ԿԱՍԿՈ ապահովագրությանը՝ մեկ միասնական փաթեթով, որտեղ, բնականաբար, կգերիշխի ԱՊՊԱ-ն:

Ավտոապահովագրողների բյուրոն իրավասու չէ միավորել ԱՊՊԱ և ԿԱՍԿՈ տեսակները, բայց կարող է ստեղծել այդ պրոդուկտների միավորման և մեկ փաթեթով վաճառելու նախադրյալներ: Վերցնենք այդ նույն ուղիղ հատուցման մեխանիզմը, որն սկզբունքայնորեն ուղղված է նրան, որպեսզի ապահովագրական ընկերությունն ստեղծի այդ պրոդուկտների վաճառքի կոմբինացիա, հետագայում անցնելով ԱՊՊԱ և ԿԱՍԿՈ լիակատար ապահովագրությանը: Մենք ստեղծել ենք այնպիսի նախադրյալ, որպեսզի ապահովագրական ընկերությունն արագ և որակով սպասարկի իր հաճախորդներին, ինչպես նաև իր աշխատանքը կազմակերպի այնքան ճիշտ, որպեսզի հաճախորդն ստիպված չլինի կրկնակի անգամ հաճախել ապահովագրողին: Մենք 2017 թվականի ապրիլի 1-ից կանոնների մեր նոր փաթեթով և ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրումով յուրաքանչյուր ապահովագրողի համար ստեղծել ենք անհրաժեշտ նախադրյալներ, խթանիչներ և ավելի որակյալ սպասարկման հնարավորություններ: Այժմ ապահովագրական ընկերություններն պետք է դրան վարժվեն և ավտոմատացնեն իրենց ներքին գործընթացները, հետևողականորեն ապահովելով որակյալ աճ:

Որո՞նք էին ԱՊՊԱ գծով ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրման նախադրյալները: Ինչպե՞ս դա անդրադարձավ շուկայի վրա

Ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրումով մենք վերականգնեցինք ամենագլխավորը`մրցակցությունն ապահովագրական հատուցումների շուկայում, ինչպես նաև հաճախորդին որակով սպասարկելու ցանկությունը: Օրինակ, ԱՊՊԱ ներդրման առաջին 3 տարիներին, 2011-2013 թվականներին, միջին վնասաբերությունը 55%-ից հասավ 77%-ի, քանի որ ապահովագրական ընկերությունները խիստ մրցակում էին հատուցումների գծով, բայց հետո այդ ցանկությունն սկսեց սպառվել, արդյունքում, 2015 թվականին վնասաբերությունն իջավ մինչև 53%, աննշան չափերով բարձրանալով 2016 թվականին`մինչև 55%: Դրա համար խթան հանդիսացան հստակ և էական փոփոխություններն ԱՊՊԱ գործընթացներում 2016 թվականին: Ավելին, 2017 թվականի ապրիլից սկսեց գործել ուղիղ հատուցումների համակարգը, որն ապահովագրական ընկերությունների  ուշադրությունը կենտրոնացրեց իրենց հաճախորդների վրա, հաճախորդին «կապելով» ապահովագրական ընկերությանը: Արդեն հունվարին վնասաբերությունը կազմեց 72%, այդ մակարդակում պահպանվելով նաև փետրվարին: Բայց 2017 թվականին, իմ կանխատեսումներով, վնասաբերությունը կամփոփենք 65-70% միջակայքում:

Այլ խոսքով, ես կառանձնացնեի ուղիղ հատուցման համակարգի ներդրման երեք հիմնական նախադրյալները: Առաջին հերթին, դա առողջ մրցակցության խթանիչների վերականգնումն է, երկրորդը, սպասարկման որակի բարձրացման անհրաժեշտությունը, իսկ երրորդը, համապատասխան մեխանիզմի ստեղծումը, որպեսզի ԱՊՊԱ գնելիս յուրաքանչյուր հաճախորդ գործ ունենա մեկ ապահովագրական ընկերության հետ, իսկ ընկերությունը կենտրոնանա մեկ հաճախորդի վրա:

Ապահովագրական շուկայի հետ կապված ի՞նչ օրենսդրական փոփոխություններ տեղի ունեցան 2016 թվականին: Ինչպիսի՞ փոփոխություններ եղան 2017-ին և ի՞նչ է նախատեսվում 2018 թվականին:

2016 թվականին կատարվեցին մի շարք օրենսդրական փոփոխություններ: Փոխվեց էլեկտրոնային ծանուցումների համակարգը, ՃՏՊ ինքնուրույն հայտարարագրմամբ հատուցման շեմը 50 հազարից բարձրացվեց մինչև 100 հազար դրամ, պարզեցվեց համատեղ հայտարարագրի հայկական տարբերակը, ստանդարտացվեց փորձագիտության գործընթացը, ներդրվեց բոնուս-մալուս նոր և պարզեցված համակարգը, պարզեցվեց պայմանագրերի կնքման գործընթացը և ստեղծվեցին վկայագրերի առցանց վաճառքի համար անհրաժեշտ նախադրյալներ (այժմ ավարտում ենք տեխնիկական կողմը), բարձրացվեց նաև մեկ ապահովագրական պատահարով կատարվող հատուցման չափը (1.8-3.3 մլն.-ից մինչև 18-33 մլն.դրամ), ինչպես նաև 2-3 անգամ կրճատվեց հատուցման իրականացման ժամկետը, ներդրվեցին նաև տիպային փաստաթղթեր, որպեսզի ապահովագրական ընկերությունները հաճախորդների հետ «շփվեն» ըստ միասնական ստանդարտների: 

2017 թվականի հիմնական օրենսդրական փոփոխությունը ես կանվանեի ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրումն ապիլից, ինչպես նաև ապահովագրական ընկերությունների միջև փոխադարձ հաշվարկների համապատասխան մեխանիզմի ներդրումը: Դրանով մենք ավարտեցինք ԱՊՊԱ-ի վերակառուցման այս փուլի համար նախատեսված հիմնական փոփոխությունները: Առաջիկա տարում նախատեսում ենք ևս երեք հիմնական խնդիրներ՝ շարունակել Green Card համակարգին միանալու գործընթացը (այն սկսել ենք 2016-ին) և կազմակերպել անհրաժեշտ բոլոր օրենսդրական փոփոխությունները, ներդնել վնասի գնահատման և մեղավոր կողմից որոշման ստանդարտ մեթոդաբանությունը և ավտոմատ ծրագրերը, ինչպես նաև անհրաժեշտության դեպքում կատարելագործել բոնուս-մալուս համակարգը:

Ի՞նչ եք կարծում, 6 ապահովագրական ընկերությունները Հայաստանի շուկայի համար բավական են:

Կարծում եմ, որ մեր ծավալների համար բավական է 5-10 ընկերությունների առկայությունը: Մեր կամավոր ապահովագրության տեսակների աճի տեմպերը բավարար չեն և, հնարավոր է, որ պատճառը կայանում է նաև իմ կողմից ԱՊՊԱ գծով թվարկված խթանիչներում, մասնավորապես, նկատի ունեմ մինչև վերջերս կոմբինացված պրոդուկտների վաճառքի բացակայությունը: Չէ որ շուկայի 2/3-ն ընդգկում է ԱՊՊԱ-ն, իսկ դա պակաս խթան չէ փոխկապակցված ապահովագրական պրոդուկտների զարգացման առումով:

Բայց ԱՊՊԱ-ի դոմիանտը կպահպանվի՞, թե սպասվում են այլ կանխատեսումներ

Կարծում եմ, որ պարտադիր բժշկական ապահովագրության փուլային ներդրման դեպքում, որը վերջին ժամանակներս հաճախ է քննարկվում կառավարությունում, շուկայի ծավալները կաճեն, և ԱՊՊԱ-ի գերիշխող դիրքը կնվազի: Որքան քիչ լինի ԱՊՊԱ մասնաբաժինը շուկայում, այնքան որակով կաշխատի համակարգը: Այսօր արդեն ես  որակական տեղաշարժեր եմ նկատում ապահովագրական ընկերությունների ճահախորդային կողմնորոշումներում, նրանք ցանկանում են ընդլայնել կոմբինացված պրոդուկտների շարքը, իսկ դա նշանակում է, որ մեր քայլերը կհասնեն նպատակին:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ
Team Telecom Armenia-ն իրականացնում է բաժնետոմսերի հրապարակային տեղաբաշխում (IPO)Team Telecom Armenia-ն իրականացնում է բաժնետոմսերի հրապարակային տեղաբաշխում (IPO)
Տեղի է ունեցել Մեղրիի նոր անցակետի հիմնարկեքի արարողությունըՏեղի է ունեցել Մեղրիի նոր անցակետի հիմնարկեքի արարողությունը
2023 թվականի արդյունքներով Հայաստանը ԵԱՏՄ երկրների շրջանում կունենա իր նշանակությամբ երկրորդ տնտեսական աճը և ամենացածր գնաճը։ Սակայն, սիսկերը պահպանվում են. ԵԱԶԲ2023 թվականի արդյունքներով Հայաստանը ԵԱՏՄ երկրների շրջանում կունենա իր նշանակությամբ երկրորդ տնտեսական աճը և ամենացածր գնաճը։ Սակայն, սիսկերը պահպանվում են. ԵԱԶԲ
Վահան Քերոբյան. Հայաստանը կարող է դառնալ օպերատոր Իրանի Չաբահար նավահանգստումՎահան Քերոբյան. Հայաստանը կարող է դառնալ օպերատոր Իրանի Չաբահար նավահանգստում
Չինական ինժեներաշինարարական խոշոր կորպորացիան մտադիր է ուսումնասիրել հայկական շուկանՉինական ինժեներաշինարարական խոշոր կորպորացիան մտադիր է ուսումնասիրել հայկական շուկան
Ռուսաստանից Հայաստան ակտիվորեն ստացվող դրամական փոխանցումները ոչ պակաս ակտիվորեն հոսում են դեպի ԱՄՆՌուսաստանից Հայաստան ակտիվորեն ստացվող դրամական փոխանցումները ոչ պակաս ակտիվորեն հոսում են դեպի ԱՄՆ
ՓՄՁ-ը առաջարկություններ է ներկայացրել Հարկային օրենսգրքում փոփոխությունների վերաբերյալ. Էկոնոմիկայի նախարարությունում հանդիպել են ՓՄՁ Ասոցիացիայի ներկայացուցիչների հետՓՄՁ-ը առաջարկություններ է ներկայացրել Հարկային օրենսգրքում փոփոխությունների վերաբերյալ. Էկոնոմիկայի նախարարությունում հանդիպել են ՓՄՁ Ասոցիացիայի ներկայացուցիչների հետ
Կառավարությունը կոնկրետացնում է այն դեպքերը, երբ թույլատրվում է հարկ վճարողին միջոցների վերադարձ նրա բանկային հաշվից տարբերվող այլ հաշվինԿառավարությունը կոնկրետացնում է այն դեպքերը, երբ թույլատրվում է հարկ վճարողին միջոցների վերադարձ նրա բանկային հաշվից տարբերվող այլ հաշվին
Կոնվերս Բանկը Leasing Expo 2023-ին կներկայանանա «Կոնվերս լիզինգ» պրոդուկտովԿոնվերս Բանկը Leasing Expo 2023-ին կներկայանանա «Կոնվերս լիզինգ» պրոդուկտով
IDBank-ի Visa Business Platinum քարտն այժմ ավելի շահավետ պայմաններովIDBank-ի Visa Business Platinum քարտն այժմ ավելի շահավետ պայմաններով
Team ընկերությունների խումբը ձեռք է բերել վրացական SkyTel-ի  30%-ըTeam ընկերությունների խումբը ձեռք է բերել վրացական SkyTel-ի  30%-ը
Հայկական MetaGait նորարարական սարքով կկատարվեն գիտական բացառիկ հետազոտություններՀայկական MetaGait նորարարական սարքով կկատարվեն գիտական բացառիկ հետազոտություններ
ԱՐՄՍՎԻՍԲԱՆԿԸ հունիսի 1-ից տեղաբաշխում է պարտատոմսերի երեք թողարկումներԱՐՄՍՎԻՍԲԱՆԿԸ հունիսի 1-ից տեղաբաշխում է պարտատոմսերի երեք թողարկումներ
FLYONE ARMENIA ավիաընկերությունը գործարկում է Երևան-Թեհրան-Երևան  ուղիղ ավիահաղորդակցությունFLYONE ARMENIA ավիաընկերությունը գործարկում է Երևան-Թեհրան-Երևան  ուղիղ ավիահաղորդակցություն
Թալինում հիմնադրվել է շուրջ 8 հեկտար տարածք զբաղեցնող արևային կայանԹալինում հիմնադրվել է շուրջ 8 հեկտար տարածք զբաղեցնող արևային կայան
Պարբերական հրետակոծությունների պատճառով Սոթքի հանքավայրում բացահանքի աշխատանքը դադարեցվել էՊարբերական հրետակոծությունների պատճառով Սոթքի հանքավայրում բացահանքի աշխատանքը դադարեցվել է
2022 թվականի արդյունքներով հայկական ավիաընկերություններին է պատկանում երկրի ավիափոխադրումների շուկայի 25% - ը. իշխանությունները մտածում են 2022 թվականի արդյունքներով հայկական ավիաընկերություններին է պատկանում երկրի ավիափոխադրումների շուկայի 25% - ը. իշխանությունները մտածում են "Շիրակ" օդանավակայանի վերագործարկման մասին
Նախարար. Հայաստանի ներքին և միջազգային զբոսաշրջության ցուցանիշները հավասարվել ենՆախարար. Հայաստանի ներքին և միջազգային զբոսաշրջության ցուցանիշները հավասարվել են
Նախարար. Այսօր Հայաստանի կողմից Նախարար. Այսօր Հայաստանի կողմից "էժան" վարկերի ներգրավման մասին խոսելու հարկ չկա
Փաշինյան. 2023 թվականի հուլիսի 1-ից հերթական անգամ կբարձրացվեն քաղաքացիների կենսաթոշակներըՓաշինյան. 2023 թվականի հուլիսի 1-ից հերթական անգամ կբարձրացվեն քաղաքացիների կենսաթոշակները
Բարեփոխումները, «ստվերային տնտեսության» կրճատման գործընթացը և տնտեսական ակտիվության աճն իրենց մեջ սիներգետիկ էներգիա են կրում. ՓաշինյանԲարեփոխումները, «ստվերային տնտեսության» կրճատման գործընթացը և տնտեսական ակտիվության աճն իրենց մեջ սիներգետիկ էներգիա են կրում. Փաշինյան
ԱրարատԲանկը՝ «ՖԻՆՔԱ» ՈՒՎԿ-ի պարտատոմսերի տեղաբաշխողԱրարատԲանկը՝ «ՖԻՆՔԱ» ՈՒՎԿ-ի պարտատոմսերի տեղաբաշխող
Team Telecom Armenia-ի 25 Գբ/վ արագությամբ NGN ցանցն արդեն հասանելի է հանրապետության ավելի քան 150 հազար տնային տնտեսությունների համարTeam Telecom Armenia-ի 25 Գբ/վ արագությամբ NGN ցանցն արդեն հասանելի է հանրապետության ավելի քան 150 հազար տնային տնտեսությունների համար
ԵԱՏՄ պետությունների ղեկավարները հաստատել են ԵԱՏՄ մասին պայմանագրում փոփոխությունների փաթեթըԵԱՏՄ պետությունների ղեկավարները հաստատել են ԵԱՏՄ մասին պայմանագրում փոփոխությունների փաթեթը
Փաշինյան. Հայաստանը կարևորում է ԵԱՏՄ-ում պարենային անվտանգության հավաքական համակարգի ձևավորումըՓաշինյան. Հայաստանը կարևորում է ԵԱՏՄ-ում պարենային անվտանգության հավաքական համակարգի ձևավորումը
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մեկնարկում է պարզեցված ընթացակարգով վարկ փոքր բիզնեսի համարՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մեկնարկում է պարզեցված ընթացակարգով վարկ փոքր բիզնեսի համար
2023 թվին սուբվենցիոն ծրագրերի համար նախատեսված 87 մլրդ դրամից արդեն հատկացվել է մոտ 9 մլրդ դրամ. Գնել Սանոսյան2023 թվին սուբվենցիոն ծրագրերի համար նախատեսված 87 մլրդ դրամից արդեն հատկացվել է մոտ 9 մլրդ դրամ. Գնել Սանոսյան
Պետական աջակցության ծրագրով մեկ տարում մոտ 100 մլրդ դրամի սարքավորումներ են ձեռք բերվել ․ ՔերոբյանՊետական աջակցության ծրագրով մեկ տարում մոտ 100 մլրդ դրամի սարքավորումներ են ձեռք բերվել ․ Քերոբյան
Քննարկվել են Հայաստանի և Չինաստանի միջև ուղիղ չվերթների գործարկման հնարավորություններըՔննարկվել են Հայաստանի և Չինաստանի միջև ուղիղ չվերթների գործարկման հնարավորությունները
Wildberries-ը կնվազեցնի սեփական առեւտրային միջնորդավճարը Հայաստանում էլեկտրոնիկա վաճառողների համարWildberries-ը կնվազեցնի սեփական առեւտրային միջնորդավճարը Հայաստանում էլեկտրոնիկա վաճառողների համար
Transavia ավիաընկերությունը կսկսի Մարսել-Երևան-Մարսել երթուղով չվերթների իրականացումըTransavia ավիաընկերությունը կսկսի Մարսել-Երևան-Մարսել երթուղով չվերթների իրականացումը
Վրաստանում հերքել են դեպի Նովոռոսիյսկ  ծովային փոխադրումների մեկնարկի մասին տեղեկությունըՎրաստանում հերքել են դեպի Նովոռոսիյսկ  ծովային փոխադրումների մեկնարկի մասին տեղեկությունը
C-POS արշավ. վճարումների ընդունում արտոնյալ պայմաններով ու բիզնես քարտC-POS արշավ. վճարումների ընդունում արտոնյալ պայմաններով ու բիզնես քարտ
Վահան Քերոբյանը պատմել է Հայաստանի տնտեսությունում ՕՈՒՆ-ի «տպավորիչ» ցուցանիշների մասինՎահան Քերոբյանը պատմել է Հայաստանի տնտեսությունում ՕՈՒՆ-ի «տպավորիչ» ցուցանիշների մասին
Կոնվերս Բանկի Woman’sCard քարտապանների արշավի հաղթողները մրցանակներ են ստացելԿոնվերս Բանկի Woman’sCard քարտապանների արշավի հաղթողները մրցանակներ են ստացել
Կոնվերս Բանկը Yerevan Tech Forum 2К23-ի առանցքային գործընկերն էԿոնվերս Բանկը Yerevan Tech Forum 2К23-ի առանցքային գործընկերն է
ԵՏՀ. Հայաստանը վերացրել է պետական տուրքի գանձմանն առնչվող արգելքըԵՏՀ. Հայաստանը վերացրել է պետական տուրքի գանձմանն առնչվող արգելքը
ԱՆԻՖ ներդրումային հիմնադրամը 3,9 մլն եվրո կներդնի շշերի կափարիչների արտադրության գործարանի ընդլայնման համարԱՆԻՖ ներդրումային հիմնադրամը 3,9 մլն եվրո կներդնի շշերի կափարիչների արտադրության գործարանի ընդլայնման համար
"Հեր-Հեր ՀԷԿ"-ը և "Արմենիկում"-ը պետության հաշվեկշռում պահելը նպատակահարմար չէ. Պետական գույքի կառավարման կոմիտեի նախագահ
Գերմանիան մտադիր է աջակցել Հայաստանին տեղական ինքնակառավարման համակարգի ամրապնդման գործում. ՏԿԵՆ-ում հաղորդել են ծրագրի գործարկման մասինԳերմանիան մտադիր է աջակցել Հայաստանին տեղական ինքնակառավարման համակարգի ամրապնդման գործում. ՏԿԵՆ-ում հաղորդել են ծրագրի գործարկման մասին
Fix Price-ը հայտարարել է Հայաստանի շուկա մուտքի մասինFix Price-ը հայտարարել է Հայաստանի շուկա մուտքի մասին
Հայաստանում ներկայացվել է ռոբոտատեխնիկական լրակազմերի ռուսաստանյան մշակող եւ արտադրող Հայաստանում ներկայացվել է ռոբոտատեխնիկական լրակազմերի ռուսաստանյան մշակող եւ արտադրող "ՌՕԲԲՕ" ԲԸ-ն
airBaltic ավիաընկերությունը վերսկսել է Ռիգա-Երևան- Ռիգա երթուղով թռիչքներըairBaltic ավիաընկերությունը վերսկսել է Ռիգա-Երևան- Ռիգա երթուղով թռիչքները
Էկոնոմիկայի նախարար. Տնտեսության արդիականացման ծրագրի պորտֆելը շուտով կգերազանցի 100 մլրդ դրամըԷկոնոմիկայի նախարար. Տնտեսության արդիականացման ծրագրի պորտֆելը շուտով կգերազանցի 100 մլրդ դրամը
ՎԶԵԲ-ը 2023 թվականին Հայաստանի ՀՆԱ-ի աճի կանխատեսումը բարելավել է  4%-ից մինչեւ 5%՝ ակնկալելով տեմպերի պահպանում նաև 2024 թվականինՎԶԵԲ-ը 2023 թվականին Հայաստանի ՀՆԱ-ի աճի կանխատեսումը բարելավել է  4%-ից մինչեւ 5%՝ ակնկալելով տեմպերի պահպանում նաև 2024 թվականին
ԱՐՄԵՆԱԼ-ը կայուն զարգացման մասին ՌՈՒՍԱԼ-ի հաշվետվությունումԱՐՄԵՆԱԼ-ը կայուն զարգացման մասին ՌՈՒՍԱԼ-ի հաշվետվությունում
FLYONE ARMENIA ավիաընկերությունը մեկնարկել է Երևան -Լառնակա-Երևան- երթուղով չվերթերըFLYONE ARMENIA ավիաընկերությունը մեկնարկել է Երևան -Լառնակա-Երևան- երթուղով չվերթերը
ԱՄՆ-ի հայ համայնքը պատրաստ է ներդրումներ կատարել Հայաստանի տեխնոլոգիական զարգացման գործումԱՄՆ-ի հայ համայնքը պատրաստ է ներդրումներ կատարել Հայաստանի տեխնոլոգիական զարգացման գործում
ՀՀ ԿԲ կանխատեսում. 2023 թվականի երկրորդ կեսից Հայաստանում գնաճի մակարդակը կհասնի 4% նպատակային ցուցանիշիՀՀ ԿԲ կանխատեսում. 2023 թվականի երկրորդ կեսից Հայաստանում գնաճի մակարդակը կհասնի 4% նպատակային ցուցանիշի
Հայաստանում պարտադիր բժշկական ապահովագրության տարեկան վճարի չափը կկազմի 164.400. օրենքի նախագիծՀայաստանում պարտադիր բժշկական ապահովագրության տարեկան վճարի չափը կկազմի 164.400. օրենքի նախագիծ
Գերմանական ներդրումներ՝ ի նպաստ Հայաստանի կայուն զարգացմանԳերմանական ներդրումներ՝ ի նպաստ Հայաստանի կայուն զարգացման
ԵԱԶԲ-ն քննարկում և Հայաստանում իրականացնում է մի շարք էներգետիկ նախագծեր. բանկի ղեկավարԵԱԶԲ-ն քննարկում և Հայաստանում իրականացնում է մի շարք էներգետիկ նախագծեր. բանկի ղեկավար
Ինչ վտանգներ է պարունակում ՌԴ բյուջեի դեֆիցիտի ռեկորդային գերազանցումը Հայաստանի համարԻնչ վտանգներ է պարունակում ՌԴ բյուջեի դեֆիցիտի ռեկորդային գերազանցումը Հայաստանի համար
ԵԱԶԲ-ը պատրաստ է աջակցել Ամուլսարի հանքավայրի շահագործման նախագծին. ՊոդգուզովԵԱԶԲ-ը պատրաստ է աջակցել Ամուլսարի հանքավայրի շահագործման նախագծին. Պոդգուզով
Նիկոլայ Պոդգուզով. ԵԱԶԲ-ը հետաքրքրություն է հայտնել Նիկոլայ Պոդգուզով. ԵԱԶԲ-ը հետաքրքրություն է հայտնել "Վերին Լարս" անցակետի ընդլայնման նախագծին մասնակցելու հարցում
Պրահայում տեղի է ունեցել հայ-չեխական գործարար համաժողովՊրահայում տեղի է ունեցել հայ-չեխական գործարար համաժողով
Հայաստանում Ռուսաստանի առեւտրային ներկայացուցչությունում քննարկել են երկու երկրների միջբանկային համագործակցությունըՀայաստանում Ռուսաստանի առեւտրային ներկայացուցչությունում քննարկել են երկու երկրների միջբանկային համագործակցությունը
"ԱրմԻնֆո" ԼԳ աշխատակիցները պարգևների են արժանացել Հայաստանի բանկերի միության կողմից՝ ֆինանսաբանկային ոլորտի լուսաբանման գործում պրոֆեսիոնալ աշխատանքի համար 
Վաչե Գաբրիելյան. ընթացիկ տարում Հայաստանի ՀՆԱ-ի 7 տոկոս աճի նպատակային ցուցանիշը միանգամայն կարող է գերազանցվելՎաչե Գաբրիելյան. ընթացիկ տարում Հայաստանի ՀՆԱ-ի 7 տոկոս աճի նպատակային ցուցանիշը միանգամայն կարող է գերազանցվել
ԵՄ-ը ցանկանում է 45 մլն եվրո ներդնել ստորջրյա մալուխի անցկացման համար՝ Կովկասի երկրների հետ կապը բարելավելու նպատակովԵՄ-ը ցանկանում է 45 մլն եվրո ներդնել ստորջրյա մալուխի անցկացման համար՝ Կովկասի երկրների հետ կապը բարելավելու նպատակով
Կարդալ ավելին


Արտ. փոխարժեքները
02.06.2023
RUB4.780.00
USD387.220.24
EUR416.922.43
GBP485.192.66
CAD288.653.37
JPY27.880.15
CNY54.580.05
CHF427.581.34