Հինգշաբթի, 11 Մայիսի 2017 17:39
Կարինա Մելիքյան

Վահան Ավետիսյան. Նպատակին հասնելու համար անհրաժեշտ է հստակեցնել շեշտադրումները

Վահան Ավետիսյան. Նպատակին հասնելու համար անհրաժեշտ է հստակեցնել շեշտադրումները

ԱրմինֆոԱրմԻնֆո. Հայաստանի Ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանի հարցազրույցն ԱրմԻնֆո լրատվական գործակալությանը

Ինչպե՞ս եք գնահատում բոնուս-մալուս համակարգի արդյունավետությունը

Խոսելով արդյունավետության մասին, նկատի ունենք հավասարակշռվածությունը, այսինքն, որքան հավաքվում է մալուսներով, այնքան էլ վճարվում է բոնուսներով: Ինչ վերաբերվում է նոր համակարգին, այսինքն, անցմանը՝ վարորդներից - ավտոմեքենաների սեփականատերերին, կարծում եմ, որ ապահովագրության պայմանագիր կնքելիս և ապահովագրական պատահարի դեպքում իրականացվող գործառնությունների զգալի մասը նվազել է, ինչպես նաև հաջողվել է զսպել խարդախությունների հետ կապված ռիսկերի մեծ մասը:

Ինչպե՞ս եք գնահատում վնասների կարգավորման արդյունավետությունը եվրոպրոտոկոլներով: Որո՞նք են առավելությունները և ի՞նչ թերություններ են բացահայտվել այդ նորարարության ներդրման և գործունեության ընթացքում:

Համատեղ հայտարարագրերի ներդրումն անհրաժեշտ քայլ էր և ստացվեց արդյունավետ: Այսօր ապահովագրական պատահարների 50-60%-ը, որոնք մեկ ամսում կազմում են մոտ 1500-2500 պատահար, գրանցվում են այդ համակարգով, և հաճախորդները կարճ ժամանակահատվածում ստանում են հատուցումը՝միջին հաշվով 7 օրում: Անգամ լինում են դեպքեր, երբ փոխհատուցման շեմն աննշան չափերով գերազանցում է 100 հազար դրամի սահմանաչափը, օրինակ, 10-12 հազար դրամով, բայց հաճախորդներն ընտրում են այդ պարզեցված մեխանիզմը և ստանում 100 հազար դրամի փոխհատուցումը:

Մի՞թե ամեն ինչ ընթանում է առանց պրոբլեմների:

Հիմնական պրոբլեմն առայժմ վարորդների ցածր իրազեկվածությունն է: Մասնավորապես, այսօր պատահարների մասնակիցների մոտ 40-50% մոտ բացակայում են հայտարարագրերը, և նրանք նախկին ձևով շարունակում են դիմել իրենց ապահովագրական ընկերություններին: Բայց մենք գտանք նաև այդ հարցի լուծումը, պայմանավորվեցինք ապահովագրական ընկերությունների և Ճանապարհային ոստիկանության հետ, որպեսզի նման դեպքերում վարորդներին տրամադրեն հայտարարագրեր:

Իսկ ինչպե՞ս եք պայքարում վարորդների «ճարպկությունների» դեմ, որոնք փորձում են տվյալ ՃՏՊ արդյունքում ստացված վնասներին ավելացնել նաև նախկինում պատճառված վնասները:

Դա բացահայտվում է փորձագիտության ընթացքում, որը միմյանցից և հստակ տարանջատում է հին ու նոր վնասները: Բացի այդ, ընթացիկ տարի մտադիր ենք գործարկել ԱՊՊԱ գծով միասնական էլեկտրոնային հարթակ, որտեղ կգրանցվեն նաև բոլոր ապահովագրական պատահարները և ՃՏՊ արդյունքում ստացված վնասները, ինչը թույլ կտա վերահսկել և բացառել խարդախության դրսևորումները: Խարդախության մի քանի դեպք սեպտեմբերից մինչ օրս արդեն արձանագրել ենք, բայց տվյալ պահին դրանք չեն անցնում 20-30-ից: Մենք դրանք վերլուծել ենք, մի քանիսի մասով դիմել ենք դատախազություն և դատարան, հեղինակները ենթարկվել են քրեական պատասխանատվության: Նման դեպքերի մասին մենք տեղեկությունները ենք հրապարակում մեր կայքում: Հասկանալի է, այդ տեսակի վարորդները երբեք չեն վերանա, բայց, հավաստիացնում եմ, որ դա կառավարվող գործընթաց է: Ինչ տեսանկյունի՞ց: Առաջին հերթին, խարդախության մակարդակը սահմանելու համար ունենք բավականաչափ գործիքներ, իսկ երկրորդը, նման վարորդների նկատմամբ կարող ենք կիրառել կոշտ մալուսներ: Այսօր վարորդների շրջանում խարդախությունը, ինքնուրույն հայտարարագրման դեպքում, ըստ մեր փորձագիտական գնահատականների, կազմում է մոտ 1-2%:

ՃՏՊ ինքնուրույն հայտարարագրումը որքանո՞վ կրճատեց խցանումները ճանապարհներին:  

Այո, ՃՏՊ ինքնուրույն հայտարարագրումը կտրուկ կրճատեց խցանումները ճանապարհներին, քանի որ 3 անգամ կրճատվեց ճանապարհային պատահարների գրանցման ժամանակը, քանի որ թեթև վթարների դեպքում ճանապարհն ազատվում է առավելագույնը`10-20 րոպեում, իսկ ծանր պատահարների դեպքում`մոտ 35-45 րոպեում: Նախկինում, մինչև ինքնուրույն հայտարագրման մեխանիզմի ներդրումը, նույնիսկ թեթև պատահարների դեպքում ճանապարհը փակվում էր 40 րոպեից մինչև 1 ժամով, իսկ ծանր վթարների դեպքում`1.5-2.5 ժամով, մինչև ապահովագրողի ժամանումը, որն էլ իր հերթին, անհրաժեշտության դեպքում, կանչում էր նաև ճանապարհային ոստիկանությանը: Բայց մենք չենք պատրաստվում կանգ առնել ձեռք բերվածի վրա և, ընթանալով ժամանակի ոգով, Ճանապարհային ոստիկանության հետ համատեղ մտադիր ենք պատահարների գրանցման բջջային հավելվածի միջոցով ավտոմատացնել ՃՏՊ-ների հայտարարագրման գործընթացը, ինչպես նաև ընդունել այլ ավտոմատացված լուծումներ: Հնարավոր է, որ այդ դեպքում թեթև վթարների գրանցումը կհասցնենք կատարել 5-7 րոպեի, իսկ ծանր պատահարներինը` միջին հաշվով 15-25 րոպեի ընթացքում:

Այդ դեպքում ինչո՞ւ սկզբից չնախատեսեցիք հայտարարագրման ավտոմատացված տարբերակը:

Ասեմ այսպես, այս փոփոխությունները բնորոշ են զարգացման տվյալ փուլին: Սկզբում, երբ ներդրվում էր ԱՊՊԱ-ն, գլխավոր խնդիրը համակարգի ֆինանսական կայացումն էր, ինչպես նաև աճի ապահովումը: Այսօր համակարգը կայուն է, ապահովագրական ընկերությունները վճարունակ են, սակագները ճիշտ են հաշվարկված, հատուցումների ծավալները գտնվում են կանխատեսված միջակայքում, բայց կան նաև անհարմարություններ, օրինակ, ՃՏՊ վեճերը ստվերից դուրս բերվեցին և բարդացրեցին կողմերի հարաբերությունները: Հետևաբար, մեր հիմնական նպատակը ԱՊՊԱ-ի 2-րդ փուլի բարեփոխումն է, մասնավորապես, հարմարավետության և սպասարկման որակի բարձրացումը շուկայի բոլոր մասնակիցների`վարորդների և սպառողների համար:

Ինչո՞ւ ընտրեցիք ԱՊՊԱ գծով ուղիղ հատուցումների տարբերակը, այլ ոչ թե հատուցման բնական ձևը, ինչպես, օրինակ, Ռուսաստանում է: Ինչո՞ւմ է կայանում մեր մեխանիզմի առավելությունը:

Հատուցման բնական եղանակը ենթադրում է փոխհատուցում ավտոմեքենայի վերանորոգումով, այսինքն, վարորդն առաջարկվող ավտոսերվիսներից ընտրում է մեկը, որից հետո հատուցումը կատարվում է ուղղակի, անկանխիկ եղանակով, շրջանցելով վարորդին: Ես անձամբ այդ եղանակը համարում եմ սխալ: Իսկ մեր ուղիղ հատուցումը վարորդին չի պարտադրում, թե որտեղ պետք է վերանորոգի ավտոմեքենան, քանի որ ապահովագրական ընկերությունն առաջարկում է երկու տարբերակ`կամ տրվում է  հատուցման գումարը, և վարորդն ինքն է որոշում ինչ անել, կամ էլ առաջարկվում է առնվազն երեք ավտոսերվիս, որոնցից մեկում կարելի է վերանորոգել ավտոմեքենան: Այդ դեպքում նույնպես միջոցներն ուղղակի փոխանցվում ավտոսերվիսին: Վարորդների հիմնական մասն առայժմ հատուցումը նախընտրում են ստանալ դրամական տեսքով և ինքնուրույն կազմակերպել իր մեքենայի վերանորոգումը: Զարգացման այս փուլում հատուցումների մեր մոտեցումը մենք համարում ենք ճիշտ, իսկ հետագայում կտեսնենք, կգործենք, ելնելով զարգացման մոդելի փոփոխություններից:   

Կարելի՞ է արդյոք ուղղիղ հատուցման ներդրումը, որի մեխանիզմը նախատեսում է ռեգրեսի իրավունք, դիտարկել որպես անցում ԱՊՊԱ և ԿԱՍԿՈ ապահովագրությանը՝ մեկ միասնական փաթեթով, որտեղ, բնականաբար, կգերիշխի ԱՊՊԱ-ն:

Ավտոապահովագրողների բյուրոն իրավասու չէ միավորել ԱՊՊԱ և ԿԱՍԿՈ տեսակները, բայց կարող է ստեղծել այդ պրոդուկտների միավորման և մեկ փաթեթով վաճառելու նախադրյալներ: Վերցնենք այդ նույն ուղիղ հատուցման մեխանիզմը, որն սկզբունքայնորեն ուղղված է նրան, որպեսզի ապահովագրական ընկերությունն ստեղծի այդ պրոդուկտների վաճառքի կոմբինացիա, հետագայում անցնելով ԱՊՊԱ և ԿԱՍԿՈ լիակատար ապահովագրությանը: Մենք ստեղծել ենք այնպիսի նախադրյալ, որպեսզի ապահովագրական ընկերությունն արագ և որակով սպասարկի իր հաճախորդներին, ինչպես նաև իր աշխատանքը կազմակերպի այնքան ճիշտ, որպեսզի հաճախորդն ստիպված չլինի կրկնակի անգամ հաճախել ապահովագրողին: Մենք 2017 թվականի ապրիլի 1-ից կանոնների մեր նոր փաթեթով և ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրումով յուրաքանչյուր ապահովագրողի համար ստեղծել ենք անհրաժեշտ նախադրյալներ, խթանիչներ և ավելի որակյալ սպասարկման հնարավորություններ: Այժմ ապահովագրական ընկերություններն պետք է դրան վարժվեն և ավտոմատացնեն իրենց ներքին գործընթացները, հետևողականորեն ապահովելով որակյալ աճ:

Որո՞նք էին ԱՊՊԱ գծով ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրման նախադրյալները: Ինչպե՞ս դա անդրադարձավ շուկայի վրա

Ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրումով մենք վերականգնեցինք ամենագլխավորը`մրցակցությունն ապահովագրական հատուցումների շուկայում, ինչպես նաև հաճախորդին որակով սպասարկելու ցանկությունը: Օրինակ, ԱՊՊԱ ներդրման առաջին 3 տարիներին, 2011-2013 թվականներին, միջին վնասաբերությունը 55%-ից հասավ 77%-ի, քանի որ ապահովագրական ընկերությունները խիստ մրցակում էին հատուցումների գծով, բայց հետո այդ ցանկությունն սկսեց սպառվել, արդյունքում, 2015 թվականին վնասաբերությունն իջավ մինչև 53%, աննշան չափերով բարձրանալով 2016 թվականին`մինչև 55%: Դրա համար խթան հանդիսացան հստակ և էական փոփոխություններն ԱՊՊԱ գործընթացներում 2016 թվականին: Ավելին, 2017 թվականի ապրիլից սկսեց գործել ուղիղ հատուցումների համակարգը, որն ապահովագրական ընկերությունների  ուշադրությունը կենտրոնացրեց իրենց հաճախորդների վրա, հաճախորդին «կապելով» ապահովագրական ընկերությանը: Արդեն հունվարին վնասաբերությունը կազմեց 72%, այդ մակարդակում պահպանվելով նաև փետրվարին: Բայց 2017 թվականին, իմ կանխատեսումներով, վնասաբերությունը կամփոփենք 65-70% միջակայքում:

Այլ խոսքով, ես կառանձնացնեի ուղիղ հատուցման համակարգի ներդրման երեք հիմնական նախադրյալները: Առաջին հերթին, դա առողջ մրցակցության խթանիչների վերականգնումն է, երկրորդը, սպասարկման որակի բարձրացման անհրաժեշտությունը, իսկ երրորդը, համապատասխան մեխանիզմի ստեղծումը, որպեսզի ԱՊՊԱ գնելիս յուրաքանչյուր հաճախորդ գործ ունենա մեկ ապահովագրական ընկերության հետ, իսկ ընկերությունը կենտրոնանա մեկ հաճախորդի վրա:

Ապահովագրական շուկայի հետ կապված ի՞նչ օրենսդրական փոփոխություններ տեղի ունեցան 2016 թվականին: Ինչպիսի՞ փոփոխություններ եղան 2017-ին և ի՞նչ է նախատեսվում 2018 թվականին:

2016 թվականին կատարվեցին մի շարք օրենսդրական փոփոխություններ: Փոխվեց էլեկտրոնային ծանուցումների համակարգը, ՃՏՊ ինքնուրույն հայտարարագրմամբ հատուցման շեմը 50 հազարից բարձրացվեց մինչև 100 հազար դրամ, պարզեցվեց համատեղ հայտարարագրի հայկական տարբերակը, ստանդարտացվեց փորձագիտության գործընթացը, ներդրվեց բոնուս-մալուս նոր և պարզեցված համակարգը, պարզեցվեց պայմանագրերի կնքման գործընթացը և ստեղծվեցին վկայագրերի առցանց վաճառքի համար անհրաժեշտ նախադրյալներ (այժմ ավարտում ենք տեխնիկական կողմը), բարձրացվեց նաև մեկ ապահովագրական պատահարով կատարվող հատուցման չափը (1.8-3.3 մլն.-ից մինչև 18-33 մլն.դրամ), ինչպես նաև 2-3 անգամ կրճատվեց հատուցման իրականացման ժամկետը, ներդրվեցին նաև տիպային փաստաթղթեր, որպեսզի ապահովագրական ընկերությունները հաճախորդների հետ «շփվեն» ըստ միասնական ստանդարտների: 

2017 թվականի հիմնական օրենսդրական փոփոխությունը ես կանվանեի ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրումն ապիլից, ինչպես նաև ապահովագրական ընկերությունների միջև փոխադարձ հաշվարկների համապատասխան մեխանիզմի ներդրումը: Դրանով մենք ավարտեցինք ԱՊՊԱ-ի վերակառուցման այս փուլի համար նախատեսված հիմնական փոփոխությունները: Առաջիկա տարում նախատեսում ենք ևս երեք հիմնական խնդիրներ՝ շարունակել Green Card համակարգին միանալու գործընթացը (այն սկսել ենք 2016-ին) և կազմակերպել անհրաժեշտ բոլոր օրենսդրական փոփոխությունները, ներդնել վնասի գնահատման և մեղավոր կողմից որոշման ստանդարտ մեթոդաբանությունը և ավտոմատ ծրագրերը, ինչպես նաև անհրաժեշտության դեպքում կատարելագործել բոնուս-մալուս համակարգը:

Ի՞նչ եք կարծում, 6 ապահովագրական ընկերությունները Հայաստանի շուկայի համար բավական են:

Կարծում եմ, որ մեր ծավալների համար բավական է 5-10 ընկերությունների առկայությունը: Մեր կամավոր ապահովագրության տեսակների աճի տեմպերը բավարար չեն և, հնարավոր է, որ պատճառը կայանում է նաև իմ կողմից ԱՊՊԱ գծով թվարկված խթանիչներում, մասնավորապես, նկատի ունեմ մինչև վերջերս կոմբինացված պրոդուկտների վաճառքի բացակայությունը: Չէ որ շուկայի 2/3-ն ընդգկում է ԱՊՊԱ-ն, իսկ դա պակաս խթան չէ փոխկապակցված ապահովագրական պրոդուկտների զարգացման առումով:

Բայց ԱՊՊԱ-ի դոմիանտը կպահպանվի՞, թե սպասվում են այլ կանխատեսումներ

Կարծում եմ, որ պարտադիր բժշկական ապահովագրության փուլային ներդրման դեպքում, որը վերջին ժամանակներս հաճախ է քննարկվում կառավարությունում, շուկայի ծավալները կաճեն, և ԱՊՊԱ-ի գերիշխող դիրքը կնվազի: Որքան քիչ լինի ԱՊՊԱ մասնաբաժինը շուկայում, այնքան որակով կաշխատի համակարգը: Այսօր արդեն ես  որակական տեղաշարժեր եմ նկատում ապահովագրական ընկերությունների ճահախորդային կողմնորոշումներում, նրանք ցանկանում են ընդլայնել կոմբինացված պրոդուկտների շարքը, իսկ դա նշանակում է, որ մեր քայլերը կհասնեն նպատակին:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ
10 ամսում Հայաստան է այցելել 1.94 մլն զբոսաշրջիկ10 ամսում Հայաստան է այցելել 1.94 մլն զբոսաշրջիկ
Կայացել է պարտատոմսերի փոխառության թողարկում Երևանի «Դալան» տեխնոպարկի շինարարության ավարտի համարԿայացել է պարտատոմսերի փոխառության թողարկում Երևանի «Դալան» տեխնոպարկի շինարարության ավարտի համար
Ներկայացվել է ֆինանսական հանցագործությունների դեմ պայքարի՝ Կոնվերս Բանկի փորձըՆերկայացվել է ֆինանսական հանցագործությունների դեմ պայքարի՝ Կոնվերս Բանկի փորձը
Armenian Card-ը ձեռնամուխ կլինի քոբրենդինգային քարտերի թողարկմանը MasterCard և Union Pay միջազգային վճարային համակարգերի հետArmenian Card-ը ձեռնամուխ կլինի քոբրենդինգային քարտերի թողարկմանը MasterCard և Union Pay միջազգային վճարային համակարգերի հետ
ԵԱԶԲ-ը ԶՊՄԿ-ին 10 մլն դոլարի վարկ կտրամադրի ներքին բիզնես-գործընթացների թվայնացման համարԵԱԶԲ-ը ԶՊՄԿ-ին 10 մլն դոլարի վարկ կտրամադրի ներքին բիզնես-գործընթացների թվայնացման համար
Կատարյալ անհեթեթություն. Փաշինյանը ՝ ռուսական հացահատիկից հօգուտ ուկրաինականի հրաժարվելու Երևանի մտադրության վերաբերյալ ԱՀԾ տեղեկատվության մասինԿատարյալ անհեթեթություն. Փաշինյանը ՝ ռուսական հացահատիկից հօգուտ ուկրաինականի հրաժարվելու Երևանի մտադրության վերաբերյալ ԱՀԾ տեղեկատվության մասին
ԹՆՀ-ի ԹՆՀ-ի "Աշխատանք ԵԱՏՄ-ում" նախագծում հայ օգտատերերի տեսակարար կշիռը 9% է
ԹՆՀ-ը պատրաստ է աջակցել Հայաստանին  միջազգային AI SuperCloud ԱԲ-հարթակին միանալու հարցումԹՆՀ-ը պատրաստ է աջակցել Հայաստանին  միջազգային AI SuperCloud ԱԲ-հարթակին միանալու հարցում
Կրեմլում մեկնաբանել են ռուսական հացահատիկի գնումներից հրաժարվելու Հայաստանի մտադրության մասին ԱՀԾ հաղորդագրությունըԿրեմլում մեկնաբանել են ռուսական հացահատիկի գնումներից հրաժարվելու Հայաստանի մտադրության մասին ԱՀԾ հաղորդագրությունը
ԿԲ ղեկավար. ստեղծվում է կառավարության պահուստային ֆոնդ, որի միջոցներն ուղղվելու են բացառապես մակրոտնտեսական կայունության ռիսկերի կանխարգելմանըԿԲ ղեկավար. ստեղծվում է կառավարության պահուստային ֆոնդ, որի միջոցներն ուղղվելու են բացառապես մակրոտնտեսական կայունության ռիսկերի կանխարգելմանը
ՌԴ ԱՀԾ․ Հայաստանը մտադիր է հրաժարվել էժան ռուսական հացահատիկից՝ հօգուտ թանկ ուկրաինականիՌԴ ԱՀԾ․ Հայաստանը մտադիր է հրաժարվել էժան ռուսական հացահատիկից՝ հօգուտ թանկ ուկրաինականի
Ֆինանսների նախարար․ Հայաստանի պետական պարտքը կայուն է, կանխատեսելի եւ կառավարելիՖինանսների նախարար․ Հայաստանի պետական պարտքը կայուն է, կանխատեսելի եւ կառավարելի
Արարատ Միրզոյանը Կոպենհագենում ծանոթացել է State of Green-ի գործունեությանըԱրարատ Միրզոյանը Կոպենհագենում ծանոթացել է State of Green-ի գործունեությանը
ՀՀ ֆինանսների նախարար. ռիսկերի ի հայտ գալն անհրաժեշտ է դիտարկել որպես զարգացման աղբյուր ՝ առկա հնարավորությունների և գաղափարների կիրառման միջոցովՀՀ ֆինանսների նախարար. ռիսկերի ի հայտ գալն անհրաժեշտ է դիտարկել որպես զարգացման աղբյուր ՝ առկա հնարավորությունների և գաղափարների կիրառման միջոցով
Հայաստանն ու Օմանը մտադիր են ավելացնել փոխադարձ զբոսաշրջային հոսքըՀայաստանն ու Օմանը մտադիր են ավելացնել փոխադարձ զբոսաշրջային հոսքը
ԵԱԶԲ․ Կենտրոնական Ասիան եւ Հարավային Կովկասը առաջատարն են մինչեւ 2040 թվականը եվրասիական տարածաշրջանում պահեստային ենթակառուցվածքի աճի տեմպերովԵԱԶԲ․ Կենտրոնական Ասիան եւ Հարավային Կովկասը առաջատարն են մինչեւ 2040 թվականը եվրասիական տարածաշրջանում պահեստային ենթակառուցվածքի աճի տեմպերով
Միրզոյանն ու Բյեռը քննարկել են Հայաստանի և Դանիայի միջև երկկողմ ոլորտային համագործակցության զարգացման հարցերՄիրզոյանն ու Բյեռը քննարկել են Հայաստանի և Դանիայի միջև երկկողմ ոլորտային համագործակցության զարգացման հարցեր
Տեղի է ունեցել 25 մլրդ դրամ ծավալով պետական պարտատոմսերի տեղաբաշխման աճուրդՏեղի է ունեցել 25 մլրդ դրամ ծավալով պետական պարտատոմսերի տեղաբաշխման աճուրդ
Մարիամ Համբարձումյան. Հայաստանի կրթական համակարգն առայժմ չի կարողացել անցնել այն տրանսֆորմացիան, որն այսօր անհրաժեշտ է բիզնեսի համարՄարիամ Համբարձումյան. Հայաստանի կրթական համակարգն առայժմ չի կարողացել անցնել այն տրանսֆորմացիան, որն այսօր անհրաժեշտ է բիզնեսի համար
Փորձագետ․ ԱԲ-ը կփոխարինի ոչ թե մարդկանց, այլ նրանց, ովքեր չեն օգտագործում ԱԲՓորձագետ․ ԱԲ-ը կփոխարինի ոչ թե մարդկանց, այլ նրանց, ովքեր չեն օգտագործում ԱԲ
Idram Junior-ցիները ստացան մրցանականեր․ ամփոփվեց Junius ֆինանսական գրագիտության առաջին մրցույթըIdram Junior-ցիները ստացան մրցանականեր․ ամփոփվեց Junius ֆինանսական գրագիտության առաջին մրցույթը
2026 թվականից Հայաստանում աշխատանքային պայմանագրերի կնքումը, դադաարումն ու փոփոխումը կիրականացվի բացառապես թվային հարթակում2026 թվականից Հայաստանում աշխատանքային պայմանագրերի կնքումը, դադաարումն ու փոփոխումը կիրականացվի բացառապես թվային հարթակում
Հայաստանն ու Սաուդյան Արաբիան մտադիր են ընդլայնել տնտեսական համագործակցությունը մի շարք ուղղություններով, դիտարկվում է հուշագրերի ստորագրման հնարավորությունըՀայաստանն ու Սաուդյան Արաբիան մտադիր են ընդլայնել տնտեսական համագործակցությունը մի շարք ուղղություններով, դիտարկվում է հուշագրերի ստորագրման հնարավորությունը
Հայաստանի խորհրդարանի ընդդիմությունը հարցում է ուղարկել լիազոր մարմիններին՝ պահանջելով ներկայացնել Հայաստան մատակարարված ղազախական հացահատիկի գինը. պատգամավորՀայաստանի խորհրդարանի ընդդիմությունը հարցում է ուղարկել լիազոր մարմիններին՝ պահանջելով ներկայացնել Հայաստան մատակարարված ղազախական հացահատիկի գինը. պատգամավոր
Հովհաննես Խաչատրյան. Հայաստանի թվայնացումն ընթանում է համակարգված՝ փոխելով փոխգործակցության և նույնականացման ճարտարապետությունըՀովհաննես Խաչատրյան. Հայաստանի թվայնացումն ընթանում է համակարգված՝ փոխելով փոխգործակցության և նույնականացման ճարտարապետությունը
Ղազախստանից Հայաստան չորրորդ կարգի ցորենի մատակարարումը նշանակում է, որ այն ևս երկրին է պետք. պաշտոնյաՂազախստանից Հայաստան չորրորդ կարգի ցորենի մատակարարումը նշանակում է, որ այն ևս երկրին է պետք. պաշտոնյա
Փոքր արտադրամասից մինչև կահույքի խոշոր արտադրող. Alex Home FurnitureՓոքր արտադրամասից մինչև կահույքի խոշոր արտադրող. Alex Home Furniture
Տնտեսագետներ․ Հայաստանում ոսկու գների աճը պայմանավորված է գլոբալ գործընթացներովՏնտեսագետներ․ Հայաստանում ոսկու գների աճը պայմանավորված է գլոբալ գործընթացներով
Հայաստանում կբարձրանա մետաղական ամրանների ներկրման պետական տուրքի դրույքաչափըՀայաստանում կբարձրանա մետաղական ամրանների ներկրման պետական տուրքի դրույքաչափը
Սաուդյան Արաբիայի Հանրային ներդրումային հիմնադրամը դիտարկում է Հայաստանում ներդրումների հնարավորությունըՍաուդյան Արաբիայի Հանրային ներդրումային հիմնադրամը դիտարկում է Հայաստանում ներդրումների հնարավորությունը
Ղազախստանի հացահատիկի ազգային օպերատորը պատրաստ է ամսական շուրջ 15-20 հազար տոննա պարենային հացահատիկ մատակարարել Հայաստանի սպառողներինՂազախստանի հացահատիկի ազգային օպերատորը պատրաստ է ամսական շուրջ 15-20 հազար տոննա պարենային հացահատիկ մատակարարել Հայաստանի սպառողներին
Հայաստանի կապի ոլորտի հասույթի աճը դանդաղել էՀայաստանի կապի ոլորտի հասույթի աճը դանդաղել է
Հայաստանի մետալուրգիական ճյուղը 9 ամսվա արդյունքներով կրճատվել է 10%-ովՀայաստանի մետալուրգիական ճյուղը 9 ամսվա արդյունքներով կրճատվել է 10%-ով
Հայաստանում բեռնափոխադրումներն 9 ամսում աճել են 1,6%-ով՝ ուղևորափոխադրումների 2,4%-ով կրճատման պայմաններումՀայաստանում բեռնափոխադրումներն 9 ամսում աճել են 1,6%-ով՝ ուղևորափոխադրումների 2,4%-ով կրճատման պայմաններում
Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն 9 ամսում աճել է 8.2% - ովՀայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն 9 ամսում աճել է 8.2% - ով
Գինու արտադրության ծավալները 9 ամսում կրճատվել են 36% - ով, կոնյակինը՝ 34.4% - ովԳինու արտադրության ծավալները 9 ամսում կրճատվել են 36% - ով, կոնյակինը՝ 34.4% - ով
5․312․038 դրամ՝ «Սիմֆոնիկ անտառին»․ նոյեմբերի շահառուն AI4Biodiversity: AI Solutions for Nature ազգային հեքըթոնն է5․312․038 դրամ՝ «Սիմֆոնիկ անտառին»․ նոյեմբերի շահառուն AI4Biodiversity: AI Solutions for Nature ազգային հեքըթոնն է
Փորձագետը՝ փոքր ԱԷԿ-ների մասին․ Դժվար է մութ սենյակում սեւ կատու գտնել, հատկապես, եթե այնտեղ կատու չկաՓորձագետը՝ փոքր ԱԷԿ-ների մասին․ Դժվար է մութ սենյակում սեւ կատու գտնել, հատկապես, եթե այնտեղ կատու չկա
ՀԾԿՀ-ը մտադիր է ՀԾԿՀ-ը մտադիր է "Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր" ՓԲԸ-ին զրկել էլեկտրաէներգիայի բաշխման լիցենզիայից
էկոնոմիկայի նախարարը մասնակցել է UNWTO-ի գործադիր խորհրդի 124-րդ նստաշրջանինէկոնոմիկայի նախարարը մասնակցել է UNWTO-ի գործադիր խորհրդի 124-րդ նստաշրջանին
Հայաստանն ու Իրանը քննարկել են զբոսաշրջության ոլորտում փոխգործակցության հեռանկարներըՀայաստանն ու Իրանը քննարկել են զբոսաշրջության ոլորտում փոխգործակցության հեռանկարները
Հայաստանի երկրադիտարկման առաջին՝ «Արմսաթ-1» արբանյակն անցել է իր` վերահսկվող ուղեծրից դուրսբերման փուլՀայաստանի երկրադիտարկման առաջին՝ «Արմսաթ-1» արբանյակն անցել է իր` վերահսկվող ուղեծրից դուրսբերման փուլ
Փաշինյան․ Վերջին 2 տարում Հայաստանի ՌԱՀ-ում ներդրումները կազմել են շուրջ 450 մլն դոլարՓաշինյան․ Վերջին 2 տարում Հայաստանի ՌԱՀ-ում ներդրումները կազմել են շուրջ 450 մլն դոլար
Ղազախական ցորենով բեռնված գնացքը ժամանել է Հայաստան՝ Ադրբեջանով անցնող երկաթուղովՂազախական ցորենով բեռնված գնացքը ժամանել է Հայաստան՝ Ադրբեջանով անցնող երկաթուղով
Հայաստանի արտարժույթի միջբանկային շուկայում 2025թ. նոյեմբերի 3-7-ը և դոլարով, և ռուբլով գործարքները սկսել են նվազելՀայաստանի արտարժույթի միջբանկային շուկայում 2025թ. նոյեմբերի 3-7-ը և դոլարով, և ռուբլով գործարքները սկսել են նվազել
Ակբա բանկը խթանում է բիզնես արժեշղթաների զարգացումըԱկբա բանկը խթանում է բիզնես արժեշղթաների զարգացումը
Fly Cham ավիաընկերությունը սկսում է թռիչքներ իրականացնել Հալեպ-Երևան-Հալեպ ուղղությամբFly Cham ավիաընկերությունը սկսում է թռիչքներ իրականացնել Հալեպ-Երևան-Հալեպ ուղղությամբ
FLYONE ARMENIA ավիաընկերությունը հաջորդ տարի կսկսի կանոնավոր չվերթեր իրականացնել Երևան- Բաթում-Երևան երթուղովFLYONE ARMENIA ավիաընկերությունը հաջորդ տարի կսկսի կանոնավոր չվերթեր իրականացնել Երևան- Բաթում-Երևան երթուղով
Հայաստանը 2025թ. 9 ամիսների արդյունքներով ներառվել է ռուսաստանցի զբոսաշրջիկների շրջանում ժողովրդականություն վայելող ուղղությունների առաջատար 10-նյակումՀայաստանը 2025թ. 9 ամիսների արդյունքներով ներառվել է ռուսաստանցի զբոսաշրջիկների շրջանում ժողովրդականություն վայելող ուղղությունների առաջատար 10-նյակում
Հայաստանում անշարժ գույքի տնօրինման նոր մեխանիզմներ են մշակում. հետադարձ հիփոթեք և կողակցի սեփականության իրավունքՀայաստանում անշարժ գույքի տնօրինման նոր մեխանիզմներ են մշակում. հետադարձ հիփոթեք և կողակցի սեփականության իրավունք
ԱԺ կառավարող խմբակցության պատգամավորներն առաջարկում են ամրանների ներկրման պետական տուրքը 29 հազար դրամից դարձնել 55 հազար դրամ՝ մեկ տոննայի դիմաց: Էկոնոմիկայի նախարարությունը պնդում է 45 հազար դրամԱԺ կառավարող խմբակցության պատգամավորներն առաջարկում են ամրանների ներկրման պետական տուրքը 29 հազար դրամից դարձնել 55 հազար դրամ՝ մեկ տոննայի դիմաց: Էկոնոմիկայի նախարարությունը պնդում է 45 հազար դրամ
"Գրեյն Գեյթս"-ի ղեկավար․ Ադրբեջանի տարածքով նոր երթուղու օգտագործումը թույլ կտա ամրապնդել տարածաշրջանի երկրներ ռուսական ագրոարդյունաբերական համալիրի արտադրանքի մատակարարումների կայունությունը
ԱրարատԲանկին շնորհվել է «Որակի գերազանցության» մրցանակ՝ Commerzbank AG բանկի կողմիցԱրարատԲանկին շնորհվել է «Որակի գերազանցության» մրցանակ՝ Commerzbank AG բանկի կողմից
ԱԺ փոխնախագահ․ արհեստական բանականությունն առաջիկա տարիներին անճանաչելիորեն կփոխի տնտեսությունը, հասարակական կյանքը, կենցաղըԱԺ փոխնախագահ․ արհեստական բանականությունն առաջիկա տարիներին անճանաչելիորեն կփոխի տնտեսությունը, հասարակական կյանքը, կենցաղը
ԱՐՄՍՎԻՍԲԱՆԿԸ՝ ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱՄՈՒՐՋ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՇՈՒԿԱՆԵՐԻ ՄԻՋԵՎԱՐՄՍՎԻՍԲԱՆԿԸ՝ ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱՄՈՒՐՋ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՇՈՒԿԱՆԵՐԻ ՄԻՋԵՎ
Գերմանիան մինչև 2027 թվականը Հայաստանին կտրամադրի 152 մլն եվրո՝ ի աջակցություն ռազմավարական համագործակցության. ԳԴՀ դեսպանատունԳերմանիան մինչև 2027 թվականը Հայաստանին կտրամադրի 152 մլն եվրո՝ ի աջակցություն ռազմավարական համագործակցության. ԳԴՀ դեսպանատուն
Հոկտեմբերի վերջին Հայաստանում փաստացի հարկային հավաքագրումները 13,7%-ով գերազանցել են տարեկան ցուցանիշըՀոկտեմբերի վերջին Հայաստանում փաստացի հարկային հավաքագրումները 13,7%-ով գերազանցել են տարեկան ցուցանիշը
Բիզնես վարկի նոր, շահավետ առաջարկ ԱրարատԲանկից․ «Արի մեզ մոտ»Բիզնես վարկի նոր, շահավետ առաջարկ ԱրարատԲանկից․ «Արի մեզ մոտ»
Տնտեսագետ. Դեպի Հայաստան և նրա տարածքով բեռների հոսքի նոր երթուղիների տնտեսական օգուտների մասին դատելը վաղաժամ էՏնտեսագետ. Դեպի Հայաստան և նրա տարածքով բեռների հոսքի նոր երթուղիների տնտեսական օգուտների մասին դատելը վաղաժամ է
Արդեն ապահովվել է 2025թ. նախատեսված հարկային մուտքերի և պետական տուրքերի 82%-ը․ ՊԵԿ նախագահԱրդեն ապահովվել է 2025թ. նախատեսված հարկային մուտքերի և պետական տուրքերի 82%-ը․ ՊԵԿ նախագահ
Կարդալ ավելին
Արտ. փոխարժեքները
12.11.2025
RUB4.720.01
USD382.09-0.43
EUR442.04-0.69
GBP501.45-1.10
CAD272.59-0.05
JPY24.67-0.13
CNY53.68-0.05
CHF477.910.95