Արմինֆո.Առաջիկայում Երեւանում սպասվող լայնածավալ ծրագրերի շարքում են ոչ միայն նախկինում հայտարարված Երևանի մետրոյի «Աջափնյակ» կայարանի կառուցումը, այլև ևս մեկ միջանկյալ կայարանի կառուցում «Փեթակ» առևտրային կենտրոնի հարևանությամբ, և 250 նոր էլեկտրական ավտոբուսների ձեռքբերումը։ Այդ մասին ֆեյսբուքյան իր էջում հաղորդել է Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի(ANIF) նախագահ, ՀՀ նախկին փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը։
«Այս ծրագրերը էապես վերափոխելու են Երևանի ողջ տրանսպորտային համակարգը և լուծելու են օդի աղտոտվածության՝ Երևանի համար լրջագույն դարձած խնդիրը։ Երեկ, ՎԶԵԲ-ի 2022թ.-ի տարեկան ժողովի շրջանակներում, ֆինանսների նախարար Տիգրան Խաչատրյանի հետ հանդիպեցինք ՎԶԵԲ-ի Եվրասիայի տարածաշրջանի ենթակառուցվածքային ծրագրերի գծով տնօրեն Եկատերինա Միրոշնիկին և Կովկասի գծով տարածաշրջանային տնօրեն Կատարինա Հանսեին։ Ի թիվս այլ հարցերի, քննարկեցինք վերոնշյալ ծրագրերի ֆինանսավորման հնարավորությունները», - գրել է Ավինյանը:
Նշենք, որ ՎԶԵԲ-ը Հայաստանում առաջատար ինստիտուցիոնալ ներդրող է։ Բանկը ներդրել է ավելի քան 1.6 մլրդ եվրո երկրի ֆինանսական, գյուղատնտեսական, ենթակառուցվածքային և էներգետիկ ոլորտներում ավելի քան 195 նախագծերի համար: Ընդ որում, այդ ներդրումների 91 տոկոսը բաժին է ընկել մասնավոր հատվածին։ Հիշեցնենք, որ ապրիլի 28-ին կառավարության նիստում վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հաղորդել է, որ սկսվել է "Աջափնյակ" մետրոյի կայարանի կառուցման գործնական փուլը: Նախագծի ընդհանուր արժեքը կարող է կազմել մոտ 50 մլն դոլար: 2021 թվականի նոյեմբերի վերջին հաղորդվում էր, որ
ռուսական առաջատար "Մետրոգիպրոտրանս" ընկերությունը շահել է "Աջափնյակ" մետրոյի կայարանի նախագծման համար Երևանի քաղաքապետարանի հայտարարած մրցույթը: "Մետրոգիպրոտրանս" - ի տնօրենների խորհրդի նախագահ Վալերի Աբրամսոնը Հայաստանի կառավարությանն առաջարկել է նաեւ 500 մլն ԱՄՆ դոլար արժողությամբ մետրոյի զարգացման նախագիծ: "Արտահանման վարկերի եւ ներդրումների ապահովագրման ռուսական գործակալությունը (ԷՍԿԱՐ) պատրաստ է շահավետ պայմաններով աջակցել ծրագրին ։ Այդ միջոցներով մենք կկարողանանք արդիականացնել հին մետրոյի ենթակառուցվածքը, ինչպես նաեւ պլանավորել քաղաքի այն հատվածները, որոնց ուղղությամբ կայարանները կարող են ընդլայնվել", - ասել է Աբրամսոնը։
Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ ԷՍԿԱՐ-ի հետ վարկային համաձայնագրի հաստատման դեպքում շինարարական աշխատանքները կտեւեն շուրջ 1,5 տարի: Քաղաքային իշխանությունների ծրագրով 525 մետր երկարությամբ մետրոյի նոր կայարան տանող ճանապարհը պետք է անցնի թունով, որի շինարարությունը սկսվել է դեռևս ԽՍՀՄ տարիներին և անավարտ է մնացել ։ Այն ժամանակ անավարտ է մնացել Աջափնյակ կայարանը, նախագծում դրա շարունակությունն է՝ Դավիթաշեն թաղամասից։