Արմինֆո. Սթենֆորդի և Մյունխենի համալսարանների տնտեսագետներն առաջին անգամ գնահատել են զանգվածային կրթության ցածր որակի պատճառով տնտեսական կորուստների ծավալները:
Ինչպես Facebook-ի իր էջում հաղորդում է ACSES վերլուծական կենտրոնի ղեկավար Հայկազ Ֆանյանը, Սթենֆորդի և Մյունխենի համալսարանների տնտեսագետների հաշվարկները ցույց են տալիս, որ այսօր Հայաստանի դպրոցներում սովորող աշակերտների 39%-ը չի տիրապետում ունիվերսալ բազային հմտությունների, ինչի արդյունքում Հայաստանի տնտեսությունը բաց է թողնում աճի մեծ հնարավորություններ:
"Թիվ 1 սցենար. եթե Հայաստանի դպրոցներում սովորող բոլոր աշակերտները տիրապետեին ունիվերսալ բազային հմտություններին, ապա մնացած բոլոր հավասար պայմաններում մինչև 2100 թվականը ՀՀ տնտեսությունը կաճեր 2,7 անգամ", - գրել է Ֆանյանը:
Երկրորդ սցենարի համաձայն, եթե Հայաստանի դպրոցական տարիքի բոլոր երեխաները սովորեին դպրոցում, ապա այլ հավասար պայմաններում մինչև 2100 թ-ն ՀՀ ՀՆԱ-ն կաճեր 1.4 անգամ,
Սցենար N3. եթե Հայաստանի դպրոցական տարիքի բոլոր երեխաները սովորեին դպրոցում և տիրապետեին համընդհանուր հիմնական հմտություններին, ապա այլ հավասար պայմաններում ՀՀ ՀՆԱ-ն կաճեր շուրջ 4.3 անգամ, նշում է ACSES վերլուծական կենտրոնի ղեկավարը։
Նշենք, որ ifo Institute տնտեսական կենտրոնի (Մյունխեն, Գերմանիա) մասնագետները հրապարակել են հետազոտության նախատիպը, որը կոչվում է "Գլոբալ Ունիվերսալ բազային հմտություններ. դրանց ներկայիս դեֆիցիտը եւ ազդեցությունը համաշխարհային զարգացման վրա": Տնտեսագետները համաշխարհային ՀՆԱ-ի անկումը կապել են դպրոցում երեխաների ստացած հիմնական հմտությունների հետ ։ Վերլուծության արդյունքները ցույց են տվել, որ դարի վերջին համաշխարհային ՀՆԱ-ն կարող է նվազել առնվազն 11,4% - ով, ինչը կազմում է մոտ 700 տրիլիոն դոլար չարտադրված ավելացված արժեք:
Ուսումնասիրությունը միավորում է 2020 թվականի դրությամբ "Ունիվերսալ հիմնական հմտությունների" (UBN) տվյալները, որոնք երեխաներին անհրաժեշտ են ժամանակակից տնտեսության մեջ մրցունակ լինելու համար: Հիմնական հմտությունները չեն ստանում աշխարհի երեխաների երկու երրորդը. կամ նրանք անմրցունակ կլինեն համաշխարհային տնտեսության համատեքստում, կամ նրանք պետք է "սովորեն" մինչև UBN-ի ստացումը: Հիմնական հմտություններ չեն ը ստանում երեխաների կեսից ավելին՝ հետազոտությունում ուսումնասիրված 159 երկրներից 101-ում: UNB - ի հետ կապված ամենաքիչ խնդիրները Հոնկոնգումեն. այնտեղ ցուցանիշը կազմում է 11%, ամենից շատ (89%)' Հյուսիսային Աֆրիկայի երկրներում: Ռուսաստանում և ԱՄՆ - ում հիմնական հմտությունների չյուրացված մասնաբաժինը նույնն է՝ 24%: Միջնակարգ դպրոցում նվազագույն մրցունակության համար հմտությունները չեն ստանում 62%-ը: