Արմինֆո. Չի կարելի արհեստական արգելքներ ստեղծել այն քաղաքացիների համար, ովքեր մի քանի ամիս առաջ ծրագրել են էլեկտրամոբիլների ներկրում։ Այդ մասին հունիսի 12-ին հայտարարել է ԱԺ կառավարող "Քաղաքացիական պայմանագիր" խմբակցության պատգամավոր Արսեն Թորոսյանը՝ ԱԺ-ում 2025 թվականի պետական բյուջեի նախագծի քննարկման ժամանակ։
Նա հիշեցրել է, որ ավելի վաղ Պետական եկամուտների կոմիտեն հանդես էր եկել հաղորդագրությամբ այն մասին, որ 2025 թվականին երրորդ երկրներից 8 հազար էլեկտրամոբիլ Հայաստան անմաքս ներկրելու Եվրասիական տնտեսական միության քվոտան կտարածվի 3 տարեկանից ոչ հին տեխնիկայի վրա։ Այդ առնչությամբ պատգամավորն ընդգծել է նախկինում ստանձնած պարտավորություններին հավատարիմ մնալու և լրացուցիչ խնդիրներ չստեղծելու անհրաժեշտությունը: "Չի կարելի կես ճանապարհին սահմանափակել Հայաստան էլեկտրամոբիլների ներկրման արտոնությունները", - կարծում է պատգամավորը, նշելով, որ շատ քաղաքացիներ ծրագրում են էլեկտրամոբիլներ ներկրել ամիսներ առաջ:
Ի պատասխան՝ ՀՀ ֆինանսների նախարար Վահե Հովհաննիսյանը նշել է, որ վերը նշված միջոցառումն ուղղված է երկիրը էլեկտրամոբիլների մեծ աղբավայրի վերածումը կանխելուն: Գերատեսչությունը, ինչպես նշել է նրա ղեկավարը, աշխատում է էլեկտրոմոբիլների ներմուծման հետ կապված բոլոր դրական եւ բացասական կողմերի վերլուծության վրա, որոնք կներկայացնի երկրի խորհրդարան:
Հիշեցնենք, որ ս. թ. հոկտեմբերին ՀՀ կառավարության նիստում փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանն առաջարկել էր օգտահանման գանձումներ սահմանել էլեկտրական շարժիչով տրանսպորտային միջոցների համար ։ "Արտոնյալ երկրների շարքում մենք ապահովում ենք արտոնությունների առավելագույն ծավալ էլեկտրամոբիլների ներմուծման և շահագործման համար։ Դա տալիս է մոտ 30 տոկոս գնային էֆեկտ ՝ համեմատած այլ երկրների հետ", - հայտարարել էր նա։
Միաժամանակ, փոխվարչապետի ասելով, Հայաստանն այն սակավաթիվ երկրների շարքում է, որոնք առայժմ չեն սահմանել ուտիլիզացիոն գանձումներ, ինչը կրկին լուրջ խթան է էլեկտրամոբիլների ներկրման համար, բայց, միաժամանակ, լուրջ մարտահրավեր է ապագայում: "Պետք է սահմանել տուրք, քանի որ այդ տրանսպորտային միջոցների օգտահանման ծախսերը մեծապես գերազանցում են ավանդականների ծախսերը", - հայտարարել էր նա:
Բացի այդ, ինչպես նշել էր Գրիգորյանը, ԵԱՏՄ շրջանակներում արտոնյալ ռեժիմ ստանալը հետագայում բավականին դժվար կլինի, քանի որ Ռուսաստանում, Ղազախստանում, ինչպես նաև Ղրղզստանում նախատեսվում է նման մեքենաների արտադրություն կամ արտադրության տեղայնացում: "Դա խոսում է այն մասին, որ ապագայում քվոտաների ստացումը կբարդանա", - նշել էր նա: